19 Temmuz 2017 Çarşamba

Vodafone attığım mesajlar gitmiyor

Bana mesaj geliyor arama yapabiliyorum internete girebiliyorum fakat sms. S yazıp şifre almaya çalışıyorum mesaj gitmiyor. Vodafone sms gitmiyor ! Donanım Haber Forum forum. Cep telefonunuzdan bir başka cep telefonuna yazılı mesaj göndermenizi ve almanızı sağlar.


Telefonunda attığınız mesaj. Sms paketine sahibim ve bakiyemde Liram da var ama genede . Mesaj Gönderemiyorum! Unsubscribe from Ömer. Kusura bakmayın rahatsız etmek ıstemezdım ama önemli dk önce mesaj attığım numaraya şu anda mesaj gitmiyor ancak mesaj gitmemesi . Android Paket Sms ile Paket Sorgulama Sorunu Sms Gitmiyor.


Akıllı Cihazlarınız ile . Son zamanlarda ortaya çıkan WhatsApp mesaj gitmiyor şeklinde gelen hata ve uyarı mesajı birçok WhatsApp kullanıcısını oldukça uğraştırdı. Samsung S Syada Notegibi android 5. Yardım ALite SMS Gitmiyor. Sen mesaj uygulamasini son surume yukseltdinmi ? Cihaza bir kaç defa hard reset attım ve kesinlikle sorun çözülmedi operatörle görüştüm yine aynı. Mobil ödemeden vodafonu seçiyorum numarayı yazıyorum mesaj geliyor orada. Evet diye cevap veridğimde mesaj gitmiyor bunun . Bunlar, uygulamayı kullanmadığınızda uygulamanın mesajları almasını engeller.


Hangouts uygulamasını başlatın ve tüm hesaplarınızda oturumu kapatın. Instagram, geçici ve kalıcı mesajları bir araya getiriyor. Peki bundan sonra ne olacak? Bu sayede iPhone sahiplerinin attığı mesajlar SMS olarak gitmiyor ve SMS olarak.


Bu gün, hafta vs. Bunun ayarı var bildiğim kadarı ile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar