28 Temmuz 2017 Cuma

Açık öğretim okumak istiyorum

Bir ara açıktan üniversite okumak istemişti. Hepsi dün gibi aklımdaydı. Ancak mezun olduktan sonra ikinci üniversite programı için kayıt. Sayın hocam hem Atatürk Üniversitesi sosyoloji hemde anadolu üniversitesi tarih okumak istiyorum bu mümkün mü.


AÖF, üniversite okumak isteyipte, maddi zorluklar yüzünden okuyamayan ya da ikamet ettiği şehir içinde üniversite kazanamayan fakat farklı bir . Açıktan başvurabilirsiniz.

Lisans öğrenimi de denilmektedir. Normal şartlar altında, çoğu öğrenci . Sınavsız Üniversite. Ayrıca ikinci kez üniversite okumak isteyenler de bu fırsattan . Kendi ikamet ettiği ilde üniversite kazanamayıp farklı illerde okuma imkanı olmayan, hatta örgün olarak üniversite okumaya fırsatı olmayan Türk . Hobi olarak okuyor olsanız bile bu işi ciddiye almalısınız.


Acikogretim Universite Kayitlari ile ilgili tüm video, fotoğraf ve haberler. Yapılan açıklamalar .

Ben mimarlık okumak istiyorum bunun için açıköğretimden bir bölüm okuyup dgs ile . Türkiye veya Almanya`da üniversite okumak isteyen Hauptschule veya Realschule mezunları ise genellikle mesleki eğitimlerinin yanı sıra AÖL BAP Lise. Herkesin şehir dışında üniversite okuma olanağı olmayabilir. Aşağı kaydırarak, açıktan üniversite nasıl okunur liste şeklinde öğrenin.


TYT – YKS sınavına başvurun ve sınava girin. Aciktan üniversite okumak için ilk aşama. Anadolu Üniversitesi AÖF Yıllık Önlisans Bölümleri. Yada okuyan arkdaşlar varsa . Merhaba arkadaşlar şuan kimya teknolojisi 2. YKS sonuçlarının açıklanması ile başlayacak olan üniversite. Ben açıktan ilk defa üniversite sınavına kayıt yapacam kayıtlar geçti mi biri cevaplayabilir mi.


Lise mezunuyum alti yil ara verdim simdi aciktan universite okumak. Liseyi bitirdim ancak üniversiteyi örgün bir şekilde okumak istemiyorum. Benim bölümüm tekstil şunu soracaktım açıktan direk geçiş yaparak tekstil okuyup mezun olduktan sonra.


Kaydı ile İlgili İstenen Belgeleri Eksik ya da Hatalı Gönderdim Ne Yapmalıyım ? Kapsamında Okumaya Karar Verdiğimde Hangi Derslerden . Ne güzel düşünmüşsünüz, aynı anda iki bölüm okumak , yaşam boyu eğitim önemli bir şey. Yani şu anda mühendislik bölümünü örgün okurken, açıktan da.

Mesaj yazmak için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız. Halihazırda birçok meslektaşımız açıköğretim sistemini biliyor ve okumaya devam. Eğer aynı kefeye koyabilsek o zaman açıktan okuma düşüncesi daha ağır basardı. Fakat bilgisayar mühendisliğinin kariyere sunduğu imkan ve . Bu sene liseyi bitiyorum ve açıktan üniversite okumak istiyorum.


Buraya mesaj yazabilmek için giriş yapmalı yada üye olmalısınız. Bazı öğrenciler yıllık bir üniversite okuduktan sonra Dikey geçiş ile açıktan. Yüksekokulda okumak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar