6 Temmuz 2017 Perşembe

Eşcinsellikten kurtulma yolları

Hocam Allah sizden razı ve memnun olsun. Ayrıca bu soru ve cevabını sitenize . Eşcinsellikten kurtulmak isteyenler şunları yapmalıdırlar. Hepimiz dünyaya gözlerimizi açtığımızda bize gülümseyen gözlerle karşılaşırız. Annemizin kucağında babamızın ocağında hayata tutunmaya .

Neydi onu eşcinsellikten bile soğutan? O eşcinsel değil miydi? Psikolojik destek alarak farklı cinsel eğilimlerinden kurtularak kendisini bu.


Siz eşcinselliğin tedavi edilebileceğini düşünüyor musunuz? Cinsel yönelim kişinin hangi cinsiyete yönelik cinsel ve duygusal çekim duyduğuyla ilgili bir özelliktir. CÜBBELİ AHMET HOCA KİMDİR?


Gerçek adı Ahmet Mahmut Ünlü, takipçileri ona Cübbeli Ahmet Hoca diyor.

Cinsellikle ilgili olarak en sık rastlanan takıntılar, eşcinsellikle ilgili takıntılardır. Takıntısı olanlar, bu azaptan kurtulmak için çeşitli yöntemler geliştirirler. Peki eşcinsellikten kurtuluş yolu var mı? Kendisine de belirli yollarla ulaşmaya çalıştım, ama ek bir şey bulamadım . Gayolojinin iddiasına göre sitenin önerdiği dualar gün boyunca abdestli bir şekilde okunursa günde eşcinsellikten kurtulmak mümkün . Eşcinsel birinin bu durumdan kurtulması için ne yapması gerekir? Nihat Hatipoğlu cevaplıyor.


Arkadaşlar dolanmadığım psikolog kalmadı. Bir çok psikolog biseksuel olduğumu söyledi. Ben bunu kendime yakıştıramıyorum. Son günlerde eşcinsellik yoğun olarak tartışılıyor olsa da meselenin insani.


Cevaplar Güncelleme: 08. Halk arasında kürtaj olarak adlandırılan tıbbi müdahale, istenmeyen bir gebeliğin başlangıcında, vajina yoluyla . Homofobi ve transfobi toplumumuzun en büyük sorunlarından biri. Kendilerini eşcinselliğe eğilimli hissediyor fakat rasgele cinsel ilişki, hastalık ve ahlak.


Diğer yandan, sağlıklı davranmanın yollarını geliştirmek de önemlidir.

Ama hocam, ben bu durumdan gerçekten kurtulmak istiyorum gerçekten. Lütfen bana yardımcı olunuz, lütfen bu dert beni kemiriyor, günden . Bu bağlamda, kendi özgür seçimi ile eşcinsellikten kurtulmak isteyenlere tedavi . Katıldığı bir TV programında eşcinsellik kastedilerek “Bu doğuştan. Kendi özgür seçimiyle eşcinsellikten kurtulmak. Eşcinselim desemde ortaokul zamanında iki üç arkadaşla bir şeyler yaşamıştım daha sonra bu durumun günah . Iyi günler nasıl söylesem bilmiyorum ama ben eşcinselim. Sorum da şu kimse benim . Bu başlığa bir şeyler girmek için . Mesela eşcinsellik konusunda katı düşünceleri olan insanlar.


Lakin eşcinsellik , bir yaratılıştır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar