11 Temmuz 2017 Salı

Speech bubble maker

Kalben – Kalp Hanım şarkı sözleri. Ayıp etmişim, kayıp etmişim. Her güzel şeyi, kırıp dökmüşüm. Ben çökmüşüm, ben çökmüşüm. Denizin bittiği yerde sahil.

Fuller, sözlerini bitirdikten sonra pis pis sırıtarak kendi bekleyen arabaya binip. Efendi Avedis, araçtan inip deniz kenarındaki koşu yolu boyunca yürümeye başladı. Mestane bakışlarla beni mest-ü harab et.


Birazdan kastım güneşsiz aydınlanmayan sabah gibi, sahili olmayan deniz gibi. Gönlüm deniz değil ki efkarım sahile vursun. Efkarın demir attığı liman yürektir. Her erkeğin göz bebeklerine gömülen bir kız vardır içinde olmayan.


Romantik sözler , aşkla ilgili sözler , umut sözleri , seni seviyorum sözleri , kocaya güzel.

Eşler denizin sahile vuran dalgaları gibi olmalıdır. Balık denizin sevgilisi, martı imkansız aşkıdır… Bir sahili düşünmek bile hep içimi sızlatmıştır. Gemi kıyıya vurmuşsa, deniz son sözü söylemiştir. Ek olarak deniz yıldızı, deniz kabuğu gibi alakalı konulardan sözleri de. Yemyeşil bir deniz senin gözlerin ne bir sandal, ne bir ada, ne bir sahil var boğuluyorum.


O dalgalar benim halimden anlamış gibi sert bir şekilde sahile vuruyordu. Bugün sizler için ingilizce instagram sözleri üzerine bir içerik hazırladım. Dalgasız deniz asla usta bir denizci yetiştiremez. Hele daha önce okuduğum ve Altını çizdiğim cümleleri tekrar okumak ayrı bir seviyorum. Bu sözleri söyledikten sonra da yan döndü ve uykusuna devam etti.


Tam da o gün, bu sahildeki deniz kabuklarından biri kulağıma birtakım sözcükler fısıldamıştı fakat ben bu sözleri tam olarak anlayamamıştım. Ey deniz , sevgilime söyle ki köpük olup sahile vurduğumu ve unutmasın. Seni denizdeki kumlar, gökteki yıldızlar, ormandaki ağaçlar, dünyadaki . Motel ışıkları durgun deniz.


Karşıda bir balıkçı teknesi. Neden şimdi, şu gün, şu saat, şu tarih, şu durum, şu yer, şu şarkı, şu söz , şu dalgınlık, . Boğulmak üzereyken kurtarılan kişinin polise verdiği ifadede .

Sahil sakin ve sessiz. Sıcak günlerin yorgunluğu üzerimde. Mavi Türkü) türküsü, Öyle Bırakıp Gitme (Mavi Türkü) türküsünün sözleri , turku sozu, Ali Asker türküleri,. Ona katıksız aç, deli yüreğim.


Bu sözün bulunduğu kategori Acı, Hüzünlü Sözler kategorisidir. Arkana bak da düşün yeniden. Ne fark eder ki sen yada ben.


ASSOS SAHİL YOLU ÜZERİNDE DENİZE SIFIR KİRALIK EV-OTEL-VB. Sonra, hem görünen hem de görünmeyen bir yerden su sesi, deniz sesi gibi bir sesleniş duydum. Bi Sonraki Hayatımda Gel şarkı sözleri.


Kaybolan bikininin maviliğinde. Gel deniz ol sahilimde. Sevişelim Bodrum sahilinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar