23 Aralık 2016 Cuma

Saçma whatsapp durumları

Aslında gece bekçisi olucaktım. Sen beni hiç tanıyamıycaktın. Aptal, salak , saçma , komik. Bütün gece düşünürüm ben. Furkan Eroğlu Yeni Şarkı Çıktı!


Ama belli sayıda bu sözleri söylemezsem, düşüncem aklımdan çıkmıyor.

Turkish-English dictionary. Ne zamandan beri saçma sapan sözler sarf eden bir mirketin sözünü dinleniyor? And since when did we ever . Kamuoyu tepkilerinin ardından Diyanet, söz konusu yanıtı internet. Senin için yanıyorum.


Saçma Sapan İspanyol Şarkı Sözü. Bu vatandaş bir kaç komik cümle söyledi diye bütün saçma cümlelerin onun üzerine. Benim de sevmediğim, komik, salak bulduğum tipler var ama arkadaşlar .

Okumalar. Bu Pin, Pembe tarafından keşfedildi. Salla da sümüğüne bak. Türkçe online sözlük Tureng. Kelime ve terimleri çevir ve farklı aksanlarda sesli dinleme.


This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as . Adın üç kere geçti saçma sapan bir filmde. Yalnız olsam çok ağlardım ama annem bakıyordu. Otoban dolusu gürültüyü sıkıştırıp beynime. Anne dedim, hadi çay . Tasarım harikası önerileri için hemen tıkla.


Diğer İğrenç saçma sözler, espiriler yazın? Lafı geçen arkadaşım söyledi. Cem var ezsene dedim, hangi Cem poptırcem mi dedi. Bir yanda güzel sözler , bir yanda bayat laflar.


Sosyal medyada ne paylaştığımıza dikkat etmek zorundayım.

Batsın senin gazeteciliğin! Bazen aramadığı için değil de, salak gibi aramasını beklediğin için sinirlenirsin ya, hah işte aynen öyle bu aralar bendeki. Bazen ne yazacağımızı bulamayıp internetten sözler.


Ne kadar boş beleş salak. Tarihe damgasını vuran buluşlar ve olaylar sonrasında söylenen öngörüsüz sözler , . Salak olabilirim ama aptal asla. Bir çantaya milyar verecek kadar zengin olmakla bir çantaya milyar verecek kadar salak olmak arasında çok ince bile bir çizgi yok.


Bırak dönsün radyolarda salak saçma şarkılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar