10 Temmuz 2015 Cuma

Metin2 gm nedir

Metin2 gm nedir

Oyunda ki görevleri oyunun huzurunu ve düzenini . Gm Nedir -Görevleri Nedir Ayrıntılı! Kolay Gelsin Arkadaşlar, Bu Baslıkta Yazdıgım Gibi Rütbelerin Anlamlarını Bilmeyenler Olabilir. Sizlere Onları Yazmak İstedim. BU SERVERİ TEKRARDAN AÇTIK ARKADAŞLAR GM ALIMLARIMIZ.


MetinGM Başvurusu, GM Görevleri ve GM Nedir? Destanda gm pm leri nedir acaba birde bunlar sadece destande mi online oluyor ? Yang Satıcıları O Kadar Yangı Nasıl Kazanıyor Hiç Düşündünüz mü? Oyunda iyi bir gm yani oyun yöneticisi olmak için gerekli şartlar nelerdir. Online oyunlarda her oyunun ortalama olarak yaş grubu nedir ve hangi oyun size uygundur. Neden Sizi Seçmeliyiz?


Kabul edilirseniz bu ücreti yatırmanız gerekmektedir. Oyun içine etki eden gm kodları tamamı yeni. Indeksleme ayarlarını değiştirebilir. IP adreslerini yasaklayabilir.


Metin2 gm nedir

Bunlar bazı serverler de sürekli var olup bazı serverler de ise adlarını görmek . Reboot atmadan GM yapmak istediğinizde kullanmanız gereken komuttur. Bu komutu oyunda girdiğiniz zaman reboot atmanıza . Belki de oyunda GM diye bir şey olmadığından kaynaklanabilir. Haber Reklamları Nedir Nasıl Olur?


Arkadaşlar hangi oyunu oynarsanız oynayın,hangi serverde bulunursanız bulun, ister pvp olsun,ister TR olsun hepimizin hayali GM görmek . Merhaba arkadaşlar, bugün ki konumuz da sizlere metinboss kodları. Bu kodları çalıştırmak için GM hesabınızdan sohbet protokolünü açıp . Gm Serverlar: Olmayan ancak olmuş gibi gösterilen pvp türleridir. Benim kafa oyun ağırlıklı çalıştığı için direk GM (GAME MASTER) Olarak çalışıyor oyun . Reload Kodu Nedir Ne İşe Yarar?


Metin2 gm nedir

Bu videomda sizleri eğlendirebildiysem ne mutlu bana. Bir önceki tanıtım yazımız olan Pvp Nedir ? Gm ve Ticket hakkında şikayet yazmak, Gm ve Ticket ile ilgili sorunlar ve kullanıcı yorumları. Haksız Ban Onaylıyor Musunuz Diye Soruyor Onaylam. Kaydedilen hata mesajı.


GM sürümlerinde görülmemelidir. Atak Server GM Programı Nedir ? Bu oyunun bu kadar vasat hal alması üzücü bi durum neden kaç yıl. FTP(Filezilla) nedir ? Silkroad Online Gold. Knight Online Goldbar.


Daha önce 2-server açtım ve yaklaşık 7-yıl metinoynadım. Kesinlikle kazanç sağlayacağımız bir pvp server kuracağız. Aranızda GM likten anlayan varsa kendi aramızda anlaşır, uygun ortaklık payı. Metin nin devamı için bol bol likelarınızı bekliyorum gm kodlarını yarım metingmleri, metingmler, metin.


Logolar bana ait değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar