23 Aralık 2016 Cuma

Gerçek sevgiyi anlatan sözler

Sen aklım ve kalbim . Sevda sözleri içeriğimizde sevgiliye söylenebilecek en güzel sevda. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek. Hani gözler vardır sözleri anlatır , hani sözler vardır gözleri anlatır , bir de aşk . Bu sayfada sevdiğini anlatan sözleri kısa, uzun, anlamlı, güzel, etkileyici olarak.

Sana olan mahcubiyetimi nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum gerçekten çok özür dilerim. Sevgi , korkunun olmadığı yerde vardır. Jiddu Krishnamurti Size öğretilen ve anlatılan dünyanın, anlatıldığı gibi olduğunu söyleyenler sadece . O zaman nerede gerçek dostluklar?


Sayfadaki sevgiyi anlatan anlamlı sözleri facebook, twitter ve whatsapp ile paylaşın. En güzel sevgi sözleri. Bugün sizler için sevgi sözleri üzerine bir içerik hazırladım.


Sanki böyle bazı şarkılar bizim için yazılmış gibi bazıları ise bizi anlatıyor işte.

Gece hüzün çöktü yine yanımda sen olmayınca sigarayı gerçekten fazla içer. Güzel aşk sözleri etkileyici olmasının yanı sıra çok şey de anlatır …. Sevginizi anlatmak en güzel yolu fotoğraflardan geçiyor. Gerçek sevgi sabırdır, her şeye dayanır. Aşk Sözleri , Güzel Sözler : Fotoğraf benim olmayan birine neden sevgi sayfi gostereyim ki.


Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da, akşamın olduğu da bir gerçek , kalbimin. Bir bakış bir bakışa neler anlatır. Sevgiye dair söylenmiş özlü ve anlamlı söz. Ben aşk diye sandığım şey, gerçek değilmiş ta ki seni görünceye kadar. Benim sevgim çocuklar kadar saftı, sevgilim.


Senin olduğun bir kalbin hafifliğini anlatmak istiyorum sana sevgilim. Bir şeyleri uzun uzun anlatmak yerine kısa anlamlı sözler tercih . Resme tıklayarak bu kategoride farklı bir söze. Aşkını, sevgisini tarif etmekte sıkıntı çekenlerdenseniz aşk sözleri yazmak sizin.


Karanlık gecelerimi aydınlatan, umutsuz yarınlarıma umut olan, bana yaşamaktan zevk aldıran, gerçek sevgiyle aşkı tattıran sensin bitanem. Anlat bana aşkı sevgiyi yalan derim tek gerçek var seni bana veren Allaha derim sonum ol sonsuzum son sözüm ya kalsın sevgimi alsın ya gitsin canımı alsın . Sevgiyi Anlatan En Anlamlı Sözler Güzel Sözler.

Sevgiliye aşk sözleri , sevgi sözleri , sevgiliye uzun mesajlar, bulmanız mümkün. Beni ben yapan, hayatımda gördüğüm en gerçek insansın. Halden ala halsizliğim, sözden ala sessizliğim. Ben seninle olduktan sonra, umurumda değil kimsesizliğim. Bir ilk gibi yaşayacağım içimde, kalan son sevgi parçasını seninle, sakın ayrılmayalım aşkım ölsem bile.


Gercek seven asla terk etmez. Okuma yazmanın önemini anlatan en güzel özlü sözler. Oysa yalnızca, fıtratında olmayan gerçek sevginin sonuçlarını yaşamaktadır! Hayat gerçekten de çok kısa, aylar haftalar kadar, haftalarsa günler kadar çabuk geçmeye başladı. Aşkı çeşitli şekillerde anlattılar yıllarca.


Bu sözü sevdiklerinizle paylaşmayı unutmayın. Uzaklıklar sevenler için önemsizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar