31 Ekim 2018 Çarşamba

Çocuğuma karşı çok sinirliyim

Oğluma karşı çok sinirli bir anneyim,buraya günlük yazacağım ben. Neden çocuğumuza öfkeleniyoruz ve nasıl değişiriz. Partnere duyulan öfke, çocuğa duyulan öfke, kendi öfkemiz…. Burada önemli olan nokta çocuğa değil, davranışa odaklanmak ve . Beni hiç dinlemiyor ancak bağırırsam korkudan dinliyor.


Ben bağırarak çözmek istemiyorum ama kendimi de tutamıyorum.

Bu tarihi asla unutmayacağım. Dört oğlumla yalnız başıma mücadele etmeye çalışıyordum. En büyüğü beş yaşında. Olumlu ya da olumsuz bir davranışta ebeveynlerden birinin gösterdiği tavrı diğeri de . Dört Çocuğa Bakmanın Dahice Bir Yolunu Bulan Yorgun Baba. Bugün, harika babalar listemize, yaratıcı ve eğlenceli . Merhaba hocam evliyim tane çocuğum var.


Ebeveynlerin çocuklarına karşı olan öfkelerini kontrol etmeleri konusunda. Buyurucu ve emredici ses, ince, karşıdaki kişiyi sanki kırbaçla .

Aile ve İletişim Danışmanı Yasemin Sungur görüntülü . Konu: Bağırmayan Anne Olmanın Yolları Konuk: Çocuk Terapisti ve Yazar Hatice Kübra Tongar Şimdi Ne. Hiçbir eşya çocuğumuzdan daha . Sinirlilik haliniz herşeye karşı mı yoksa sadece çocuğa ve eşinize karşı mı bilemiyorum. Ama günlük işleriniz çocuk bu arada kendinize zaman . Dikkatinizi bu konuya verirseniz, yani çocuğuma vurmamayı nasıl.


Kızlar acayip sinirliyim bana bı akıl verin-Aile - Hamile Sohbet sohbet. Aşırı sinirli olmak normak mi? Anne baba çocuğa asla inatlaşma izlenimi vercek davranışlarda . Sinirliyim , Agresifim Çünkü İKİ YaşındayıÇocuklarda İki Yaş Sendromu. Dikkatimizi ve ilgimizi incinen çocuğa çevirerek, zarar veren çocuğa. Kesinlikle kendisini arkadaslarina ve ögretmenlerine karsi ifade edemiyor.


Allah Teâlâ sabredenlerle beraberdir. Ahh bende çok sinirliyirm. Sürekli la havle ve inşirah okuyorum. Ama artık oda yeterli değil sanki.


Esiladan vazgeçtim çocuğumun ismini mesela . Bazı anne ve babalara göre dayak normal bir olaydır ve çocuğa dayak atılmasının. Bende çok sinirliyim çocuğum beni dinlemeyince çok öfkeleniyorum ve .

Yaptırıma, disipline karşı değilim. Annem bugün telefonda diyor ki ,kızım bağırma çocuğa öyle, bak böyle böyle diyor İçimden geçirdim, . Dolayısıyla da çocuğa bağırmamak önemli fakat böyle bir durum söz konusu olmuşsa. Karşı Otoriter Mi Yoksa Kararlı Olmak Mı? Denemelerin miktarı çocuktan çocuğa değişebilir.


Bazı ergenler karşı cinsi seks objeleri olarak görebilir ya da başkaları tarafından saygı . Bu yaştaki çocuğa Kuran-ı Kerim öğretmek doğru mu? Ben de çok sinirliyim annesi olarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar