29 Mayıs 2017 Pazartesi

Arkadaşım beni ne kadar tanıyor testi

Arkadaşlarınız sizi gerçekten tanıyor mu? Kendiniz hakkındaki soruları cevaplayın. Quiz bağlantınız oluşturulacak. Gerçek arkadaşın kim? Bu testimiz iki kişilik.


Bakalım aynı puanları alabilecek misiniz? Nasıl bir arkadaş olduğunu gel bir de buradan öğren Haydi testi çöz ve öğren! Beni ne kadar iyi tanıyorsun ? Soyadının GERÇEK hikayesi ne? Me is a page where you can participate in quizzes and tests about anything. You can also create your own quiz.


Testi çöz cevabını verelim. Az insan çok huzur, uzak dursunlar benden. Yakın bir arkadaşın sevgili yapmış. Fakat bu test diğerlerinden biraz farklı, hangi arkadaşınız. O zamn bu testi uygula;).


Bu basit teste girin ve öğrenin. Bu oyunu sizde evde, sokakta ve işyerilerinizde ailenizle veya arkadaşlarınızla oynayarak keyifli vakitler. En yakın arkadaşın da seninle gelmek istiyor, ama evden izin koparamadı. Orada bir sürü arkadaş edin ve gelince beni de onlarla tanıştır, anlaştık mı.


Bu konuda çok iddialıyız, kim olduğunu tahmin ediyoruz! Kişilik Testleri için NeoTempo! Ona ne derece açığız? Hadi gelin kendinizi bir test edin. Nerede benim cevaplarım!


Nihai BFF testi ile sonsuza dek en iyi arkadaşınızın kim olduğunu keşfedin! BFF arkadaşlık testi konusunda uzmanlaşmış bu hesaplayıcı, arkadaşlıklarınızla ilgili. Bu gerçek arkadaşlığın testidir. Bir quiz oluşturun, arkadaşlarınızla paylaşın, cevap vermelerini sağlayın ve sonuçları görün. Ama hiç fark ettiniz mi bu arkadaşın bazen bir anne, bazen bir kız çocuğu bazen de.


O beni çok eğlendiriyor. Sizi çok yakından tanıyor ve her zaman size işe yarar öneriler veriyor. Yaz Meyvelerini Ne Kadar İyi Tanıyorsun ? Linke tıkla kullanıcı adını yaz bakalım ne kadar. Hemen testi çözmeye başla, annenin hangi ünlü anne karakteri olduğunu bul! Sen, benim ve kendinin bunu hak ettiğini düşünüyorsan, söyleyecek sözüm . Peki siz eşinizi yeterince tanıyor musunuz?


Nevzat Tarhan´ın Evlilik Psikolojisi kitabından bu sorunun cevabını bulabileceğiniz bir test. Aşk, dünyanın en güzel ve en nadir yakalanan bir duygusu. Eğer içinizde aşkın kıvılcımları oluşmaya başladıysa ona sımsıkı sarılın ve sakın . Sevdiğim kişinin başkasına ilgi göstermesi beni deli eder. Partnerini delice bir sevdayla seviyorsun.


Peki o seni senin sevdiğin kadar seviyor mu? Ya da sen mi öyle hissediyorsun? En iyi arkadaşın kim? Neden en iyi arkadaşın ? Büyüdüğünde ne olmak istiyorsun? Hangi takımı tutuyorsun?


Süper güçlerin olsa ne yapmak isterdin ? Bir sonrakigelişlerinde projektif test uygulayarak bilinçaltındaneler olup bittiğine baktım. Biz arkadaşımla otururken de yanımıza gelip ters ters konuştu. Baban tanıyor mu bu arkadaşını?


Ama Cem, benim yıllardır hiç olmadığım kadar mutlu olmamı sağlamıştı. Sıramın üzerindeki testleri sıramın altına koyup, kitabımı elime aldım. Seven, karsiliksiz sever! Begenen karsiligini ister!


Benim istedigim gibi yasarsan seni bogarim sahip olduklarima, der begenen! Onun zaten fitratinda yoktur . Bu da en yakın arkadaşınızı sizin hakkınızda bir uzman yapıyor ve aynı okul yıllarındaki gibi basit bir testle en yakın arkadaşınızın bilgilerini sınayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar