14 Eylül 2018 Cuma

Aşkım herşeyim ömrüm

Bende seni herşeyim ömrüm Duygular, Özlü Sözler, Komik, Gerçek Alıntılar. Tskler aşkım Canım benim Hayatim herşeyim ömrüm nefesim BIRTANECIK KARICIM BENIM. Bu Pin, Hayat Uslanmaz tarafından keşfedildi. Sevgilim , canım , aşkım , bitanem , hayatım , kadınım ,karıcım , nefesim , damarım. O başka limana yol alırken, en güzel yıllarım gidiyor ömrümden.


Heyatım,sevgilim, ömrüm -günüm,üreyim, aşkım ,yaşama sebebim,gözel gözlüm, nefesim.

Yoksa daha soylim mi ? Hepsini ayrı ayrı özlerim ama şu birtanem lafı var ya onu cok daha ayrı özlüyorum ya her gece iyi geceler birtanem demeden yatmamalar günaydın. Ne mesafeler engel aşkım ne de başkaları. Hani biri girer ya hayatınıza herşeyiniz olur ömrünüz olur ya hani hah işte size tam da o kişiyi . Benim ömrüm benim aşkım benim nefesim. Sen muazzam bir hatasın ve ben bundan asla ders çıkaramayacağım. Kalbimin her ritmi seninle atıyor . Askim canim kocam benim.


Seni seviyorum ömrüm herseyim.

Hayatın anlamı tek aşkım sabahlar olmasın isterdim geceleri. Almanca birtanem herşeyim canım aşkım ömrüm ne demek hepsini yazar mısınız. Hani bir umut besliyoruz ya aşkım dilerim ki bu umudumuz bir gün gerçekleşsin , biz hayatta.


Aşkım , ömrüm , herşeyim sen dünyanın en güzel Adamısın. Hayatımda anlamsın aşkım , bayadır da yalvardım Bana seni gönderdi tanrım ve de. Aşkımı taşırım kalbimde ölene dek . Varlığın bir ömre bedel.


Sevdiğim , Aşkım , Herşeyim. Bunlar adeta mutluluk sözleri olarak hayatımızı bir anda . AŞKIM CANIM EŞİM AŞKIM HERKES DUYSUN SENİ NE KADAR. AŞKI CANIM SEVGİLİM ÖMRÜMÜN BENİM SOLYANIMIN SAHİBİ AŞKIM ALEM. HERŞEYİM BENİM AŞKIM OLMAZSA OLMAZIMSIN CAN DAMARIM VE . Tiktok Video - İlk Aşkım herseyim yılım ömrüm en güzel şubat hediyem hayatıma.


Sevgiliye aşkım bitanem bebegim tarzında kelime önerileri (2. sayfa). Gülüşünü eksik etme ömrümden. Fatma Akar isimli şaire ait Sen Herşeyim.


Sokakortasında herşeyimi kaybetmiş, hastalıklarla boğuşan, çaresiz bir . Günaydın benin herşeyim.

Güneşim oI her sabah. GözIerini bu sabah güzeI bir aşka açman diIeğiyIe aşkım , günaydın seni çok seviyorum. Bir günüm değiI ömrüm oI, bugünüm değiI yarınIarım oI bir tanem günaydın… GözIerimi . Hep söylerim sana nefesin bana huzur veriyor diye aşkım. Bir tek bir ömür yanımda uyumanı isterim. Yanımda uyu ki o rahat nefesini dinleyebileyim.


Sen benim hayat arkadaşım, yoldaşım, canımın yarısı, ömrüme ömür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar