1 Ağustos 2016 Pazartesi

Etkileyici romantik sözler

Sevgililer Günü yaklaşırken on binlerce kadın ve erkek sevgilisine “ aşkım ” diye hitap ettiğini açıkladı. Bunu, bitanem , sevgilim, hayatım ve balım sözcükleri izledi. Günaydın her sabah hayatıma güneş gibi doğan aşkım seni çok seviyorum. Gözlerini açığındaki o güzellik o ışıltı gününe de yansısın bitanem. Aşkımcılar için önemli olan tek şey sevgilisi olmanızdır.


Siz olmasanız başkası olur.

Aşkım ilişkisi ayakları yere basan bir ilişki değildir. Böyle özel bir gün de her iki tarafta sevgisini en güzel sözlerle ifade etmek. Sevgiliye anlamlı yıldönümü mesajları için tıklayın.


Seni çok seviyorum aşkım. Kocaya Günaydın Mesajları en güzel Kocaya Günaydın Mesajları. Benim aşkım hiç bir insanın aşkına benzemez, insanlar birbirinden farklıdır ama hiç. Unutma sen benim ilk ve son aşkım olacaksın – sevgiliye kısa aşk mesajı…. Ya özlemek, yada özlenen çok özel birtanem.


Erkek , minik bir serçenin gözyaşı kadar seviyorum.

Bir erkeğin kalbine giden yol midesinden geçse de, söyleyeceğiniz sözler onun kalbinin kraliçesi olmanızı sağlar. Yani sevgiliye güzel hitap biçimlerini yazdık umarım beğenirsiniz. Sevgilinize aşkım kelimesinin yerini tutabilecek en güzel aşkım gibi kelimeler bu.


Elbette aşkım , hayatım, bitanem bilindik şeyler ama ne daha çok hoşunuza gider? Erkek sevgiliye hitap şekli daha çok tatlı kelimeler yerine biraz daha sert kelimeler. Kız Arkadaşa Hediye Resimli Birtanem Poster.


Eğer seni seviyorum mesajları erkeğe yazılıyorsa kadınlar bu konuda çok. Aşk Kelimeleri Güzel Kelimelergüzel Aşk Kelimeleri. Tek Kelimelik Sözler Hmm Karşılıksız Aşk Aşk Mektupları Aşk. Sadece sen ol istiyorum birtanem tek gerçeğim.


Sen benim büyülü aşkım oldun yaşadığım kadarıyla, seviyorum seni büyüleyici aşkım benim. Sizde eşinize sevgilinize Kürtçe sevgi aşk sözleri ile mutlu edebilirsiniz. Tahmate Çi Xweşe = Tadın Ne Kadar Güzel.


Ez Jite Ternabımki Eşkamın = Ben Sana Doyamamki Aşkım. Dünyanın kraliçesi olacağıma, seninle samanlık seyran bana aşkım. Bu sabah her günden farklı bu sabah güzel bu sabah seninle heyecanlı çünkü.


Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı. BİTANEM , ben seni o kadar çok seviyorum ki konuşamadığımız her an, sesini.

Geçmiş olsun Aşkım seni çok seviyorum. Ağlatan aşk mektupları nasıl yazılır. Yaşadığım her günün içinde sen varsın sen bir güne yazılan güneşin sıcaklığısın günaydın aşkım.


Başını koy Göğsüme Kalbim Anlatsın Aşkı Sana Birtanem. Sizler için resimli güzel sözler ve sevgiliye kısa aşk sözleri seçeneklerini. Güne güzel başlamanın ilk adımı günaydın mesajları.


Hep San varsın bebeğim yaşarcasına Günaydın Birtanem. Günaydın ay yüzlüm günaydın sabahımı aydınlatan güneşim günaydın hayatımın anlamı aşkım. Kadınları, erkek arkadaşı tarafından kendisine söylenen aşk sözü , en pahalı. Bazı sözler onları çıldırtır ama bazıları bu sözleri duymaktan zevk alırlar.


BirtaneHer erkek sevdiğinde tek olmak ister o yüzden bu söz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar