1 Ağustos 2016 Pazartesi

Türkmen bayanım yatılı iş arıyorum

Yaşlı anneme bakacak yatılı özbek veya türkmen bayan arıyorum İş İlanları. Türkiye ve yurtdışında 44. Hayatı Birlikte paylaşabileceğim ciddi hayat arkadaşı arıyorum. Hanımı,öğrenci Vs, iş Arayan Tüm Arkadaşlar Yaş Sınırı 18-Dir.


Türkmen bayanım yatılı iş arıyorum

YATILI BAKICI YARDIMCI BAYAN İŞ İLANLARI has 13members. Fethiye muğlada iki kızımın bakımı ile ilgilenecek yatılı çocuk bakıcısı ihtiyacımız vardı. ZBEK YAŞ BAYANİM YENİ GELDİM İŞ ARİYORUM. EVINIZE YATILI GUNDUZLU TEMIZLIK ELEMANLARI TEMIN EDILIR. GÜNDÜZLÜ Haftada gün temizlik elemanı.


TÜRKMEN YAŞ BAYANİM. Sorular › Genel yabancı bakıcı ne iş yapıyor, fiyat nedir? Yabancı uyruklu bayanım yatılı iş arıyorum şeklinde gelen talepleri de . Eksik: bayanım ‎ yatılı temizlik526.


Yeni veya eski villalarınıza yatılı veya gündüzlü personellerde temin etmekteyiz. Ortadoğu İş Merkezi türkmen bakıcı hakkında istanbultemizlikblog.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar