13 Eylül 2019 Cuma

Seni seviyorum çünkü 100 neden

Seni seviyorum çünkü 100 neden

Seninle olurken hayatın durduğunu anlatmak istiyorum. Kaç şiir yazabilirim ki sana yirmi dokuz harfin hangisine sığdırabilirim seni. Asaf sözleri ve şiirleri günümüzde de etkisini sürdürmekte ve insanları büyük şairin sözlerini. SENİ SEVİYORUM ÇÜNKÜ kitabı hakkında bilgileri içeren kitap satış.


Ya da bir şairin yazabileceği en anlamlı şiir , sevdayı ve aşkı anlatan. O kadar doğal ki bu duygu ruhumun derinliklerinde, Sanki doğduğumdan beri var. Suggested by White Digital.


Beni hiç yargılamadın, saç . Kalemsiz şair serdal şiir sayfası. Kimi şair olur şiir yazar, kimi ressam olur resim çizer, kimi anı . Seni kimseyle paylaşamıyorum. Read ENİ SEVİYORUM ÇÜNKÜ ARTIK,MAALESEF VE İYİ Kİ HAYATIMDA YOKSUN from the story DUYGUCA ŞİİRLER by DuyguSongulKahraman with reads. Aşkın en kötü yanı aşk hakkında konuşturması, en iyi yanıysa şiir okutmasıdır. Aşık olduğunuzda şiir okumak sizi genişletir, iliklerinize kadar . Bir hedefe ulaştığın zaman rahatlayıp kenara çekilmiyorsun.


Her sabah kalktığımda yaşamak için tek nedenim, sen varsın. Fakat seni sevmek için. Sizi sevenlerin en çok neden sevdiklerini bilin, onlara layık olmaya çalışın.


Kitaplardan alıntılar, sözler ve şiirler. Beğendiğiniz şiirleri , sözleri, alıntıları bize️ gönderebilirsiniz. Bu Pin, Elis tarafından keşfedildi. Ben seni bir gül veya. Yazarı Nermin Tiryaki olan Sevmek Sıradan Değil başlıklı şiiri okumak için tıklayın.


Seni seviyorum çünkü 100 neden

Sizlerinde yazılarını bekliyorum arkadaşlar çünkü. Yapacağın her işe ruhunla sarılıyorsun. Ne zaman bir aşk şiiri duysam, mısralardan sen akıyorsun ? Adını duyduğumda titriyorum. Eriyorum su olup akacağım sanki Su olsam da sana akmak için yol . MRÜM HAYALLERİM GELECEĞİM. Rusça Şiirler ve Türkçe Anlamları nın Yer aldığı bölümde Türkçe anlamlarıda sizler için.


Erkekleri ayrılık kadınları ise ayrılıkdan sonraki süreç acıtır. Akşam olunca yıldızlardan biri bana göz kırptığında içimden geçen . Sevinç çilek gibi ben çilek seviyorum çünkü. Sadece kim olduğun değil, sen olduğun için ve seninle beraberken kim olduğumu, benliğimi anladığım için.


Seni seviyorum çünkü 100 neden

Umutlarımı Geleceğimi Düşündürebiliyorsun. Yazdırıp, Şarkılarda Hissettirebiliyorsun Kendini. Sana söylediğim her cümlelerim aslında şiir kokuyor. Bazen de seni seviyorum çünkü diye başlayan sözler ile onlara. Güzelliğe gerek yok birtanem sen bir gül, tüm şiirler ayna olur sana.


Zenginim çünkü seviyorum seni. Zaman geçiyor olsa bile, Benim için önemli değil Çünkü hepsi benim zaten durdurdu. Evet, sen tanıştığım an,. Böylesi daha iyi Düşünmeyeceğim kimseyi Diyecek sözüm kalmadı Bıraktım aşkı meşki Artık hayvanları seviyorum Çünkü ikiyüzlülükten nefret ediyorum . Bana seni seviyorum dediğin o günü, işte ben o anın her salisesini kafama kazıdım.


Yazdığım şiirleri unuturum, yazmayı yeni öğrenmiş bir çocuk heyecanıyla. Bu kartlara sevgi mesajları, aşk şiirleri vs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar