20 Eylül 2019 Cuma

Nafaka odeyemiyorum

Video Player is loading. Bunun için bu nafakayı ödeyemiyorum. NAFAKAYI ÖDEYEMİYORUM. EYVAH HAPİSE Mİ GİRECEĞİM! Eda Berat Deniz Geçen haftaki makalemde nafaka ve çeşitlerini ele almıştım.


Hakim, eşime aylık 30TL nafaka bağlamıştı. Bu nafakayı ne zamana kadar ödeyeceğim? Son Dakika Flaş Haberler - Yargıtay Hukuk Genel Kurulu, işsiz ve herhangi bir geliri olmayan erkeğin, boşanma davasında tam kusurlu . Bu kararla Yargıtay, çalıştığı . Bir süre cezaevinde yatacak.


Binlerce erkeğin korkulu rüyası olan süresiz nafaka ödeme uygulamasında son dakika gelişmesi yaşandı. Araştırmanın konusu eşin nafakasını düşüren. BOŞANMIŞ İNSANLAR ve AİLE PLATFORMU‎‏ - مجموعة عامة. Madem nafaka ödeyecek gücün yok . Ben nafaka yüzünden kiramı ödeyemiyorum ama o şampanya içiyor. Ama artık ödeyemiyorum.


Elleriniz dert görmesin. Ben yıldır nafaka ödeyemiyorum. Faiziyle birlikte 21. Yatalak kanser hastasının nafaka çilesi. Benim param yoktu ve ödeyemedim , icralık oldum dedi.


Hükümet, bu konuda çözüm arayışı çerçevesinde harekete geçtiği, Adalet . Yargıtay, işsiz olduğunu beyan ederek boşandığı karısına nafaka ödemekten . Fakat yediğimiz yemeğin parasını bile ödeyemedim. Cumhurbaşkanı Erdoğan, süresiz nafaka konusunun masada kalmasının. Bağkurumu ödeyemiyorum sağlık sorunlarım var gidemiyorum. Baba Hamdi Ovalı ise . Eski eşime nafaka ve tazminat ödüyorum.


Merhabalar ben sene boyunca kredi ödüyorum ama son aydır odeyemedim işten çıkarıldım şuanda ödeyecek. Süresiz nafaka mağduru Cenan Özcan, evine gelen icradan kurtulmak. Aylık geliri bin ile bin arasında olan bir kişiye nafaka ödüyorum” dedi.


GAZETTE- Eşinden boşandıktan sonra aylık 1lira nafaka ödemeye mahkûm edilen . Kızıma nafaka ödeyemiyorum. Yaşama sevincimi kaybettim. Kendime zarar vermekten korkuyorum.


Tedbir nafakası davalarında nafaka yükümlülüğü asildir. Borcu olan eş nafaka öder mi? Bu sebeple kural olarak tutukluluk, hükümlülük ve özellikle işsizlik diğer eşin nafaka yükümlülüğünü ortadan kaldırmaz. Bir ay nafaka odeyemedim diye ay hapis cezasi aldim ve 3 . Ayrıldığı eşine nafaka ödeyemeyen yaşındaki adam barakada yaşam.


Boşandıktan sonra bir süre nafaka ödedim ama sonra ödeyemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar