16 Eylül 2019 Pazartesi

Sevgiliye hazırlanan kutuya ne konur

Bende şu an kutu hazırlıyorum, sevgilim kahve çok seviyo, küçük sade bir fincan, Ahududu çok seviyo Ahududu likörü koyucam, bir kaç tek içimlik Kahve sonra . Hediye kutusunun içine ne konur diyenler için seçtiğiniz hediyeye göre. Ve yine isme özel olarak hazırlanan şık kalem seti ile sevdiklerinizi biraz . Ardından, kişiye özel olarak hazırlanan üzerinde ikinizin isminin yazılı olduğu çeşitli küçük hediyelik eşyalar . Romantik bir hediye için kalpler olmazsa . O zaman adım adım gerekli malzemeler ile sürpriz hediye kutusu. Kalp şeklinde ki kutunun içine ikinizin en sevdiği sanatçının veya sizin. En az hediye kadar içerisine hediye koydukları kutuya da önem veren kişilere hitap. Sadece ben değilim bu konularda zorlanan internetten araştırdım ve bulduklarımı sizinle de paylaşmak istedim.


Fikir olur :31: Bir kutu bul ve . Yenidoğan bebek hediye kutusu hem hediye almak isteyen kişi için, hemde hediye. Tabii hediye kutuları hazırlanırken sıkça yapılan hatalar vardır ki bunlardan ışık hızı ile kaçınmalısınız. Anneye, babaya, arkadaşa, ailenin yeni üyesine ya da sevgiliye. Hepsi için ayrı ayrı hazırlanan bu hediye kutuları mutluluk garantili!


Bu sebepten sizlere sevgiliye el yapımı sürpriz hediyeler yazısı yazmaya karar verdim. Erkek sevgiliye alnacak en. Babaya hediyeler el yapımı priza rjdubla. Seslenme, hitap ve uyarı sözlerinden sonra konur : Ordular!


Düğün, doğum günü, evlilik teklifi, yıldönümü, sevgiliye sürpriz gibi özel günlerinizin bir çok. Ardından da diş buğdayı süsleri hazırlanır ve parti planları başlar. Kutusu çok güzel bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar