8 Haziran 2018 Cuma

Kardeşlik yazıları

Kardeşlik yazıları

Ağu 20- İnsanların duygu ve düşüncelerini anlatmaya yarayan manalı sözler. Hayat göz açıp kapayıncaya kadar biten tek perdelik bir oyun gibi. Hayatında neredeyse ilk defa kendinden büyük biri onu anlayabilmiş ve sözleriyle de şaşırtmıştı. Yorulduk epey ama beni aksine uyku tutmadı. Ben yoruldum hayat gelme üstüme.


Kardeşlik yazıları

Anlamlı sözler arıyorsanız anlamlı sözler yazımızda en güzel anlamlı yazılar, en harika anlamlı. Yaşamı anlamlı kılan sadece hayatta kalmak değil, başkalarının da. Toygar Işıklı Şarkı Sözleri - Hayat Gibi : Sanki elimi hiç bırakmamışsın gibi. Geçen yıllar yordu beni dönüp de hiç bakmadım. Dostlarımı sevdiğimi hayatımda satmadım.


Bu Hayat Hep Böylemi Olur Sözleri Romantik Sözler Romantik Mesajlar . Delikanlı Sözler 20Kısa Delikanlı Sözleri Bu yazımızda harbi delikanlı . Namaz esnasında o kadar yoruldum ki, bir ara aklıma kötü düşünceler geldi. Ve, Cenâb-ı Hak, onu ikinci bir selâmla daha gönderdi ve onu şu sözlerle teselli buyurdu:. Ama O, namaz demiş yaşamıştı ve namaz deyip hayata veda edecekti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar