15 Haziran 2018 Cuma

Arkadaşlık scripti v4 full

Ben vyazılımı ile ayda 28. TL kazanmıştım 2-sene önce tam hatırlamıyorum hatta daha sonrada o siteyi rüzerinden sattım. Etiket: instagram takipçi scripti indir. Yeni eklentiler: Video Linki,Embed Kodu,Eklenme Tarihi,Kategori Gösterimi, Tam Ekran İzleme.


Bana geliştirmede yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim. Arkadaşlar bu bahis scirpti asp tabanlı olup kullanıcılara sunulmuştur. Gelişmiş üyelik ve giriş . Scriptin görünümü şu şekilde arkadaşlar. Vadoo, çoğunlukla Badoo web sitesine dayanan bir arkadaşlık sitesi yazılımıdır. Arkadaş listesi -Mobil uyumluluk -Özel chat sistemi -Avatar özelliği -farklı tema.


Fakat, Yukaridaki Boomchat v4. Görüldügü üzere firma scripti tasarım konusunda . E#@#@@#@rWPM/vJ4+[rH+E#@! Haber scripti arayan arkadaşlar için bağdatcaddesi.


Aşağı git Tüm Forumlar Hazır forum ve portallar. Bu konudaki kullanıcılar: 0. Adobe PHOTOSHOP CSFull indir + Kurulumunu izle. Mobil uyumlu kamera ve sesli arkadaşlık scripti ve yazılımı htmlkameralı sosyal .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar