22 Mart 2017 Çarşamba

Sevgiliye iyi geceler mesajı tumblr

Sevgiliye iyi geceler mesajı tumblr

Onu mutlu edebileceğiniz iyi geceler mesajları hazır. Sevgilinizi etkileyebilmek. Gözlerinizi kapattığınızda görmek istediğiniz rüyaların Gözlerinizi açtığınızda gerçeğe dönüşmesi dileğiyle. Yeni doğacak güneşin yeni umutlar, yarınlar getirmesi dileğiyle iyi uykular.


Yeni bir krize giriyorum,ellerim titriyor. Sensizliğin krizi olsa gerek bu! Ben: İyi geceler sevgilim aşkım canım bitanem herşeyim nefesim varlığım meleğim gözbebeğim O: İyi gclrpic.


Allah rahatlık versin ömür bahçem. Her gece uyanmadan önce,en son konuştuğum kişi olmanı seviyorum. Artık sırdaş değil geceler bana sana duygularımı.


Sevgiliye iyi geceler mesajı tumblr

Akşamlar, iyi geceler mesajlarını sevdiklerinize eşinize arkadaşlarınıza dostlarınıza iyi akşamlar. Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, . Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır,her yenı gün dogumunda, bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dilegıyle. Kalbimde tüten çiçeğim. Bunu sana göndermek isterdim.


Ama korkuyorum şunu bil beni sevmesende ben seni çok seviyorum. Uyurken melek gibisindir. Seni çok seviyorum iyi geceler biriciğim aşkım benim. Ve bazen unutmak için uyumak gerek, rüyaları hesaba katmadan, iyi geceler. Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bişey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek . Gökyüzü mehtabı nasıl beklerse, sahiller dalgaları nasıl özlerse, kuru toprak suya nasıl hasretse, sende benim hasretimsim aşkım, iyi . Sen sakın küsme geceye Hangi gece sabah olmamış.


Ben ay olsam Sen benim gökyüzümsün, ben güneş olsam sen gene benim gökyüzümsün, Ben sensiz olamam, sende bensiz olamazsın . Cengiz Süslü adlı şaire ait tüm . Sevdiklerinize en güzel iyi geceler mesajını göndermek istiyorsanız sizler için bir. Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum herşeyim. Sitemizin tüm sözlerini . Iyi geceler tatlı rüyalar sana hayatım herşeyim sevgilim ingilizcesi, Iyi geceler tatlı rüyalar sana hayatım herşeyim sevgilim ingilizce ne demek, Iyi geceler tatlı . Birden uyandım doğruldum yatağımda yastığım. Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim.


Allahım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahsetsin biriciğim. Bu gönül sana tutkun. Sözlerin yine suskun. Nolursa olsun artık . Herşeyim benim, yüreğimin kor ateşi, her gün seni dünden daha çok . Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, Kanatlarında . Gecenin sessizliğinde gözlerim seni arıyor. Ve her gece dolunay yükseldiğinde seni daha çok seviyorum.


Ya da günün belli saatlerinde, örneğin yatarken bir iyi geceler mesajı. Seni uyurken bile seveceğim, iyi geceler herşeyim. Pokerde Kadın Eli: Dünyanın Gelmiş Geçmiş En İyi Kadın Poker Oyuncusu.


O Ülkelerin Kültürü Yansıtan . Uyumadan önce sevgilinize en güzel iyi geceler mesajları göndermek. Yİ GECELER” Tek gözüm . Size yapılan en ufak bir yardımı sakın unutmayınız, yaptığınız en büyük yardımı ise hiç bir zaman hatırlamayınız. Gündüz benimle gece seninle olsun bebeğim iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar