10 Ocak 2017 Salı

En kolay web sitesi yapma

En kolay web sitesi yapma

Bu süreçte çocuk ile ebeveynin birbiriyle anlaşmasında iki tarafın da kullandıkları dili ne kadar. Dil eğitimi Dünya Education. Prezi designs and creates presentation software that is enabling millions of people to be great presenters. Bazı eyaletlerde ilkokuldan başlayarak haftada ile. Peki çift dillilik durumunu -iki farklı dil konuşabiliyor olmak- bu denli özel yapan.


En kolay web sitesi yapma

Bu fark standart bir eğitime sahip olmayan insanlarda bile açık şekilde görüldü. Eyl 20- Kılıçaslan Eğitim Kurumları bünyesinde, hayırsever işadamı Şükrü Boydak tarafından yaptırılan Aliye Boydak İlkokul ve Ortaokulu hizmete girdi. Native Destekli Eğitim Çift dilli eğitim programı, öğrencilere erken yaşlarda ikinci bir dili, anadili gibi öğretmeyi amaçlamaktır.


Günlük eğitim programının ikiye . Sabancı Üniversitesi tarafından yapılan araştırmada, iki dille eğitim gören öğrencilerin daha başarılı olduğu ortaya çıktı. Ana Dil Bu eğitim modelinde öğrencinin günde 8-saatini beraber. Dil Portfolıo eğitimi -Proje odaklı eğitim programı - Çift dilli eğitim (TurkıshEngl;ısh) .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar