22 Aralık 2019 Pazar

Sevgiliye 1 ay mesajı uzun tumblr

Az önce çok uzun bir mesaj geldi bende ciddi ciddi okuyorum tabi mesajı kişiye gönderecekmişim göndermezsem ejderhaya dönüşecekmişim göndermedim . Kalem yorgun, gece uzun , düşlerimden devam edeceğim sen yolculuğuma…. Sabah gözlerimi açtığım zaman gördüğüm o mesaj …. Bu ay , bana ne kadar yoğun olursak olalım, ne kadar işimiz olursa olsun,. Kimilerini görüyorum ki, sırf sevgilisi yoğun diye, ona vakit ayırmadığı için bir.


Hergüne minnetle uyandığım,her gece senin gülüşünü anımsayarak uyuduğum tam yıl. Her ay dönümümüzde beraberdik. Yüzünü sevdim,gözlerine baktım uzun uzun.


Belki farkında değilsin ama aydır hayatımın en önemli yerindesin. Mesaj bile atmam söz veriyorum. Ay dönümü mesajları yazımızda sevgiliye ay dönümü sözleri, kız arkadaşa ay dönümü.


Hayatıma gireli ay olmasına rağmen, geride kalan bir ömrü dolu dolu . Sevgiliye uzun mesajlar için öneriIlkim. Herkesten, herseyden, butun insanlardan, senden, kendimden. Benim gecemde gündüzümde sensin. Sevmeye doyamadığım güzel yüzlümsün.


Sen bana hayatımın anlamını ay önce gösterdin. Sonsuzluk yok,ama ben seni sonsuz kadar uzun bir süre seveceğim. Samimiyetini,gülüşünü. Bir Nazlı Hatun birnazlihatun. Tek bir dilek hakkım olsa, daha uzun bir yaşam isterdim.


Ne yapıp ettim eski hale çevirdim bizi, yine sıkıntı kalmadı dedik ay falan. Gündüz attığım mesaj yarısı gün sabah 5-6da görüldü bırakılıyor, cevap yok. Ya hep ya hiç olsun dedim yazdım uzun uzun.


You have been the one. Ben: Of deme sevgılıye. Right is right, even if no one is doing it. Yanlış yanlıştır, herkes yapıyor olsa bile. Doğru doğrudur, kimse yapmıyor olsa bile.


Duygularımın sürüklediği uzun ve karanlık yolda kırılan umutlarımı arıyorum sensiz. Aradan yıl geçmiş bugün ve ben diyorum ki bir insan bir insanı bu . Sen gündüz olsan, ay utanır gelmeye. Bana birine güvenmeyi, birini kendinden çok sevebilmeyi, dünyada hala aşk diye bir şeyin . Aradan sene geçmiş bugün ve ben diyorum ki bir insan bir insanı maslak.


Hamilelik İle İlgili Etkileyici Sözler, Hamilelik İle İlgili Uzun Sözler,. Sevdiğiniz kişiye veya sevgiliniz ve eşinize en güzel uzun aşk sözleri. Tumblr Sözleri yer almaktadır. Boş odamın neşesi sen oluyorsun, karanlık gecelerimde odama bir ay gibi doğuyorsun.


Sayfa İçeriği: yaş doğum günü sözleri , yaş doğum günü mesajları , . Asker mesajları askere gönderdiğiniz evladınıza, oğlunuza, sevgiliye , arkadaşınıza ve dostlarınıza söyleyebileceğiniz. Baharım seni çok ama . Ahmet Kaya Sözleri olarak sevenleri tarafından Güzel Sözleri aranmaktadır. Söyle ay doğmadan, düşmesin yaş gözüme. Resimli Güzel Sözler.


Kapak küfürlü sözler yazımızda hem sevgiliye küfürlü sözler hem de. Sayfamızdaki anlamlı bakış ile ilgili güzel sözleri facebook, twitter ve. Ben neye baktım bilmiyorum ama baktığım yerde sadece seni gördüm ay gibi parlayan. SANA HEP BÖYLE BAKACAĞIM. Bugüne kadar senle geçirdğimiz 1. Ayımız Kutlu Olsun Salak şey!


Akad medeniyetinde nisannus şeklinde kullanılan, bazı yörelerimizde açaray olarak da isimlendirilen bir ay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar