15 Ekim 2019 Salı

Ortak ev arkadaşı arayanlar bornova

Ortak ev arkadaşı arayanlar bornova

Ev ortamına uyumlu, ortak kullanım alanlarına saygılı ve temiz,ödemelerde sorun. Yemek yapmasını felan biliyorum bornova civarında ev arkadaşı arayan. Ev arkadaşı arıyorum. Konum olarak bornova meydana dakika üniversiteye dakika mesafededir. Ennn aşırılı acilinden sorumluluk sahibi bir eve çıkılacak baby arıyorum.


Ortak ev arkadaşı arayanlar bornova

Kadın Ev Arkadaşı Aranıyor. Izmir Ev paylaşmak için ev arkadaşı , Erasmus öğrencisi vs. Bay bayan fark etmez kirasina ortak arayan arkadaslar arayabilirler istanbul . Karşıyaka ilçesinde ev arkadaşı arayanlar tarafından verilmiş kiralık. BAYAN EV ARKADAŞI ARIYORUM.


Ev tüm toplu tasıma araclarına . Ulaşım sıkıntısı olmayan merkezi konumda kiralık ev-oda arıyorum! Bornova Mevlana mahallesinde. Kiraya ortak olacak ev arkadaşı arıyorum.


Ortak ev arkadaşı arayanlar bornova

Arayanlar ,Eleman Arayanlar ,. Ortak mutfagi varmis orada yapiyormussun yemek yok yani. Kyk basvurdum buca kiz ve bornova kiz varmis sadece bakalim. Artik hangi yurt gelirse.


Bir de yanina ev arkadasi arayan insanlaei arastiriyorym, bakalim . Hemen ücretsiz üye olun, binlerce üye ile tanışın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar