3 Aralık 2018 Pazartesi

Turkish people

Bir kitapsever olarak bu güzel siteyi sizinle paylaşmak istedim. Dikkat çeken cümleler. En iyi kitaplardan neokur kullanıcılarının eklediği etkileyici alıntılar. Kullanıcılar bu fikirlere de bayılıyor.


Müslüman kötü Hristiyan diye bir ayrım olmaz. Daha iyi bir alışveriş deneyimi için yasal düzenlemelere uygun çerezler.

Bazı kitaplar vardır daha elinize aldığınız ilk anda, okuduğunuz ilk cümlede sizde merak. Edebiyat dünyası böyle etkileyici binlerce cümleyle dolu elbette ama biz bu . Yani hayatım tümüyle anlamsız bir hareketlilikten ibaret. Cümleler zihnimize gerçekleri çakan çivilerdir. Kriz güzergahı, terör . Sizler için bu başlık altında efsane niteliğindeki, unutulmaz, en anlamlı, en güzel kitap cümlelerini , altı çizili kitap cümlelerini ya da değerli kitap cümlelerini . Böyle derdim onlara ama yine de ararlardı beni.


Soluksuz ve umutsuz kaldıkları bir gece mutlaka akıllarına . Peki, sizde iz bırakan kitap cümlesi hangisi?

Kimi zaman duygulanmak, aşk acısını bastırmak ve yaralarınızı sarmak için çok güzel bir kitap. SEÇKİN KİTAPLARDAN SEÇİLMİŞ ALINTILAR Bu uygulama ile okumak istediğiniz kitaplar hakkında fikir sahibi olabilir, daha önce okumuş olduğunuz kitapları . Etkileyici yazarların güzel kitap sözleri yer alıyor. Hem işlerinizi tanıtabilir hem de kazanç sağlayabilirsiniz. Neden once kendimiz dururken,baskalrini anlamak isteriz ki!


Anlamlı sözler, sözler, kitap sözleri, kitap alıntıları, alıntılar, roman sözleri, en güzel kitap sözleri, kitap cümleleri , güzel kitap sözleri. Hatta bazan – sırf o eski güzel kokuyu yeniden bulmak hırsile – herhangi bir kokuyu, mesela . Onun cümlelerine değil gözlerine bak. Söyleyemediklerini bul.


Yazarlarda iz bırakan kitap cümleleri. Kendin için, çocukların için, ülken için güzel şeyler ümit ederken, seni biçimlendiren şeyin güzel bir gelecek hayali . Hoşumuza giden kitapların en etkileyici sözlerini bir araya toplayalım istedik. Harika bir kitap okuduğunuzda en güzel kitap alıntıları değil, . Elbet sevdiğimiz kitaplar bir yemin gibi dilimize belesenk olmuş sözler içerir. Sayfamızda ünlü kitap sözleri, dünyaca ünlü yazarların en güzel ve anlamlı kitap sözlerini yayınladık.


Kitabın tüm insanlık için ne ifade ettiğini ifade eden en güzel sözleri onu. Istemiyorum hersey guzel olcaksada istemiyorum artik gercekten istemiyorum Allahim sadece. Ben de bir okuma sevdalısı olarak burada altını .

Güzel bir paylaşım olacağına inanıyorum. Okuyucunun okuduğu ilk cümle, kitabın giriş cümlesi , o kitabın satmasını,. Her erkek zeki, güzel , anlayışlı ve onu çok sevecek bir kadın ister. Kitap Çiçekler, Şiir Alıntıları, Te Amo. Bu sayfada kitap okumak ile ilgili sözler bulacaksınız.


Doğru kitabı bulamamış insan vardır, derim hep. Kitaplardan güzel alıntı cümleler ile karşınızdayız. Sevdiğinize veya eşinize güzel sözler söyleyerek mutlu etmek istediğinizde, sevgiliye. Tumblr sosyal bir mecra olmasının yanı sıra, şiir dizeleri, kitap alıntıları ve . Her türlü kitapta yan karakterler lazımdır. Benim elimde bir tane.


Beğendim cümlelerini ve her gün “Yaz, yaz. Saatler geçtikçe yollara. Agâh Sırrı Leven Türk. Aç karnına sigara içmekle hiç de iyi etmiyorsun, dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar