7 Nisan 2017 Cuma

El yapımı nişan hediyelikleri

Kerem için kartanesi figürlü çerçeve magnetler hazırladım ;). GamzeRauf çiftinin nişanı için, kelebek magnetler hazırladım ;). Bu arada uzun bi aradan sonra magnet ve kapı süsü siparişlerinizi almaya başladım.


Biraz internette araştırma yapınca nişanda minik hatıra kalacak objelerin dağıtıldığını gördüm. Yeni modelim #128525; Asılacak şekilde veya magnet olarak hazırlanabilir.

Dijital Üretim Merkezi İTÜ MAGNET FAB TRİDİ Kapılarını Açtı! Nergiz #127880; Saffet çifti için, nikahta dağıtılmak üzere 2adet kahve Ankara . SibelGüren çiftinin magnetleri ve kına seti hazır#128522;sağlıcakla dağıtıl. Bu şirineleri bir müşterimin isteği üzerine örnek olarak hazırladım.


Kendisi nişanında dağıtılmak üzere karikatür şeklinde magnet istediğini . Baskılı Doğal Taş Magnetler , Süslemeli Kavanozlar, Lavanta Keseleri ve Çok Daha . Mermer Konsept Polaroid Magnet.

Yapraklı Gold Konsept Lavanta Kesesi. Açacak ve magnet şeklinde . Bu Pin, Gül Ayözger tarafından keşfedildi. Ayrıca lavanta taneleri ile magnetin koku yayması da sağlanabilir. Merhaba, yine konuşamadığım bir videomla karşınızdayım :) Umarım beğenirsiniz.


Elalemin isminin buzdolabımda ne işi var? Mum, Magnet , Çiçek, Ayna ve Dahası! Ya da çoğaltıp hediye olarak dağıtmayı düşündüğünüz kaktüs ya da sukulentleri satın almakla işe başlayabilirsiniz. Kızlar ben nişanı evde yapıcam ve gelenlere gelmeyenlere hatıra olsun diye magnet yaptırmayı düşündüm. Nikah, nişan, kına organizasyonlarında dağıtılan taş magnetleri üretip site.


Bende farklı bişi olsun diye küçük şişelere değişik renklerde . Emre çiftinin nişanlarında dağıtmak üzere hazırlanan minik şeker kutuları. Miknatis haberleri, son dakika miknatis haber ve gelişmeleri burada. Bilim ve Sanat Merkezi. Nişanda şu modellerden hangisi .

Düğünde ve nişanda sevdiklerinizi özel magnetlerle sevindirin. Düğün şekeri yerine tüllere sarılmış süslü lavanta geleneğini siz nişana taşıyabilirsiniz. Bu şişelerin üzerine mıknatıs yerleştirildiğinde magnet. Kare kutulu mor vosvos temalı kişiye özel doğal taş magnet. Hale-Yasin çiftinin nişanında gelen misafirlere dağıtılması için nişan şekerleri hazırladım.


NASIL GÜZEL FİKİRMİŞ, NİŞANDA DAĞITMAK. OK MUTLU OLSUNLAR İNŞALLAH. NAN BEN OLSAM VEREMEZDİM ÇOK ÇOK GÜZELLER. Müşterilerimizin bizimle iletişime geçerek nişanda ne dağıtılır … Read More . Bayanların nişan hazırlıklarında en çok önem verdiği unsurlardan biri şeker ve süslemelerdir. Bu şeker ve süslemeler, kıyafet . Pinpon topundan bu şekilde özel günlerinizde dağıtmak için nikah şekeri ( hediyelik) yapabilirsiniz.


Nikahta, bebek görmede, bebek mevlütünde, nişanda vs. Katılımcıların anı olarak saklayabileceği dekoratif süs olarak dağıtılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar