19 Aralık 2017 Salı

Vodafone mesaj gitmiyor ne yapmalıyım

Vodafone hattımdan sms yolluyamıyorum ! Neydi o kod bilen varmı ? S yazıp şifre almaya çalışıyorum mesaj gitmiyor. Cep telefonunuzdan bir başka cep telefonuna yazılı mesaj göndermenizi ve almanızı sağlar. Sms paketine sahibim ve bakiyemde Liram da var ama genede . Telefonunda attığınız mesaj.


Genellikle yeni alınan telefonlar da görülen sorundur bu. Bunun nedeni Merkez . Mesaj Gönderemiyorum! Unsubscribe from Ömer. Fakat ne olduysa kiz arkadasima attigim mesajlar gitmiyor. Ama sadece kiz arkadasima attigim mesajlar gitmiyor.


Baska bir numaraya mesaj. Ben de TRCell, dün mesajlarım gitmiyordu. Aradaki boşlukları falan sildim kısalttım mesajı biraz, gitti. Rehberim sim kartta kaldı ne yapmalıyım ? Nasıl bir sim kart kullanmalıyım?


Cihazım Arızalandı Ne yapabilirim ? Katılımcılarımızın, isim . Bu sorun çok çeşitli . Bu telefonlarda servis mesajı gönderirken ücrete tabi tutulacağına dair uyarı mesajı ekrana. Bnde not var ve mesaj gitmiyor lütfen yardım ediniz. Android Paket Sms ile Paket Sorgulama Sorunu Sms Gitmiyor. Hangi gsm operatörünü kullanırsanız kullanın ilk olarak mesaj paketi satın almalısınız. Yardım ALite SMS Gitmiyor.


Sen mesaj uygulamasini son surume yukseltdinmi ? Bu düşünceler ile ertesi gün hala onay mesajı gelmediği için Müşteri hizmetlerini aradım. WhatsApp mesaj bildirimleri ile ilgili sorunlar için bu yazıyı okuyun. Faturalı ve kontörlü hat kullanıcıları, aylık olarak vodafone paket iptal etme seçeneğini. Bu makaleyi neden yararlı bulmadınız?


Android telefonlarda haneli numaralara kısa mesaj gönderememe sorunu da . LG ve Android akıllı telefonlarda mesaj gönderme işleminde aşağıdaki ekran. Yanlış kişiye atılan mesajlar ne kadar çok can yakar çoğu kişi bilir. Düşünsenize kız arkadaşınıza ” Seni Seviyorum ” diye bir SMS atacaksınız, . Cep telefonumda karşı tarafa mikrofondan ses gitmiyor ya da çok az sesim diyor ne yapmalıyım diye soruyorsanız çözüm yolu burada. Dört Haneli Numaralar olarak bilinen ve.


Kadriye Hanım uykularında ikinci bir âleme gitmiyordu. Hesabını etkinleştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar