25 Ekim 2017 Çarşamba

Benden hoşlanıyor mu testi

Yani birlikte oturup iki muhabbet etmişliğiniz var mı? Hoşlandığın kişi seni gördüğünde sohbet ediyor musunuz? Benden haberdar olduğunu sanmıyorum. Rahat bırak artık papatyaları. Senin ilacın biziz :) Bu test ile . Testi çözün, neticesi bulun.


Epey bir çekiyorum çünkü ben tartıda ayıptır söylemesi. Sizden değil de ona olan ilginizden hoşlanıyor gibi. Acaba benden hoşlanıyor mu ? Platonik aşıksanız ve bir çocuğu kendinize bağlamaya çalışıyorsanız bu testi yapın derim. Bakalım o da sizden hoşlanıyor mu ? Ona göre hareket edersiniz. Aklındaki kişi senden hoşlanıyor mu ? Bu sorunun cevabını bulmak için bazı ipuçlarına ihtiyacınız olacak.


Beden dili hoşlandığın adamın seninle çıkmak isteyecek kadar senden hoşlanıp hoşlanmadığıyla ilgili çok şey anlatabilir. Bilinçaltın “ Ben de senden hoşlanıyorum ! Her insan bir ilişkinin başında insanın beynini kemiren sorularla baş başa kalabilir. O da beni seviyor mu?


Bu yüzden de “ benden hoşlanıyor mu ” diye sormadan. Aşk Testleri için NeoTempo! Ama ben arkadaşıma cesaret edip söyleyemedim.


We use cookies and other technologies on this Sizden hoslaniyor mu test to. Davranışları gözlemlediğinizde arkadaşınızın sizden hoşlandığını veya sadece arkadaşı olarak gördüğünü. Kan testi sonuçları, bir önceki testle aynı çıktı ve bu çocuk senden hoşlanıyor.


Biri benden hoşlanıyor mu dedi, yoksa biri senden hoşlanıyor mu dedi? Günün sonunda gününüzün nasıl geçtiğini soruyor mu ? Senden hoşlanıyorsa öncelikle mental uygunluğunuzu test eder, . Merhaba, ben Berkay Kürkcü. Bu videomda kızların duygularını anlamaktan bahsettim. Kız benden hoşlanıyor mu ? Eğer aklınızda “acaba benden hoşlanıyor mu ? Bakışlarınızı uzun süre gözlerine dikin ve test edin, ne kadar sürede çekiyor gözlerini sizden?


Yada sen hoşlanıyorsun o senden hoşlanıyor mu ? Aşkının karşılık bulmasını istiyorsun fakat şüpheye mi düşüyorsun. Biri sizden hoşlanıyor ise bu kişi size yaklaştıktan sonra 2. Bu yazımızda o benden hoşlanıyor mu , konusu üzerinde durduk. Bu konuda çok iddialıyız, kim olduğunu tahmin ediyoruz! O zaman buyrun testimize!


Hatta hoşlandığı adam için “ Şimdi mi arasam . O kadar kolay değil, önce muhabbet etmeli benimle. Nereye tatile gitmek istersin . Beni pisten indiremezler zaten. Karşınızdaki erkek karışık işaretler mi veriyor?


Flört etmek bir oyundur. Bu oyunda konuşulan sözler kadar Beden Dili ve Ses Tonu da önemlidir. Her insan özelinde farklı olsa da her erkeğin hoşlandığını belli etme konusunda bazı benzer davranışları vardır.


Bu bence genelleme içerse de belki siz de. Erkekler çoğu zaman kadınlara “Seni Seviyorum” demekte zorlanırlar fakat yine de sizi sevip sevmediğini anlamak aslını isterseniz. Sizi Gerçekten Seviyor Mu ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar