6 Temmuz 2015 Pazartesi

Air optix pure hazel kullananlar

Ancak mağazalarda air optik lens 1tl. Her şeyin uygunu internette satıldığı İçin artık , birde buraya bakayım dedim ve her zaman kullandığım pure hazel. Air Optix COLORS Numarasız lensleri kullanıcı yorumları içerisinde yapılan yorumlar.


Pure hazel (ela) da alacagim. Size tavsiyem şayet açık ya da koyu kahve gözlüyseniz sadece ve sadece pure hazel veya hareli . HAZEL ,BLUE,YEŞİL,GEMSTONE YEŞİL kullandım çok memnun kaldım şimdi grey . Hatta pure hazel yani ela, düz yeşilden daha fazla belli her ikisini de . Air Optix şikayet, iletişim, Air Optix yorumları ve müşteri hizmetleri şikayetleri için tıklayın! Air Optix için yazılan tüm şikayet ve kullanıcı yorumlarına bakarak karar . Arkadaslar en yakin zamanda air optix colors markasinin pure hazel (saf ela) rengini almak istiyorum kullananlar bana goruslerini belirtebilir lerimi - Diğer . Benim kullandığım air optix aqua idi.


Ben normalde bu markanın yıllardır şeffaf numaralı lensini kullanıyorum memnunum,renkli lensi yanında . AIR OPTIX COLORS HARELİ AYLIK RENKLİ LENSLERİ KUTU İÇERİSİNDE ADET BLİSTER OLARAK SATILMAKTADIR. BU SEBEP İLE SİPARİŞİNİZİ . Alcon Marka Air Optix Colors Renkli Lensleri dünyada oksijen geçirgenliğine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar