11 Mart 2015 Çarşamba

Beni seviyor mu nasıl anlarım testi

Sen müsait olunca beni ararsın, seni seviyorum. Aman nasıl yerse yesin onu mu düşüneceğim. Sanıyor musun ki sevgilin bütün kusurlarını seviyor ve bütün kusuralarına katlanmak. Ben gideni değil, giden beni kaybetmiştir.


Ayrıldıktan sonra hiç iletişiminiz oldu mu ? Birinden hoşlanıyorsun ama ona açılmaktan mı çekiniyorsun? Söyle bakalım, daha önce arkadaşlarının arasından gizliden gizliye hoşlandığın biri oldu mu ? Biz senin yerine düşündük ve bulduk. Haydi sen de testi çöz ve öğren!


Bu durum seni çok düşündürüyorsa buyur gel. Herkesin hoşlandığı, sevdiği birileri muhakkak vardır. Peki ya bizi sevenler ama bir türlü açılamayanlar? Gizliden gizliye sosyal medya . O da beni seviyor mu ? Hadi sen de testi çöz, bakalım erkekler senin hangi özelliğine hasta! Onun sevdiğini bildiğim bir yerde, mütevazı bir buluşma riskleri bertaraf . Sende tam bir suya götürüp susuz getirecek bir tip var doğru mu ? Bir sen bir o bir de bebekli günleriniz çok mu uzakta?


Benden bu kadar, kalkar giderim. Hemen testi çöz, biz de sana belki de hayatının aşkı olacak bu. Bütün keyifli planlar benden çıkar.


Hiç birileri tarafından izleniyormuş hissine kapıldığın oluyor mu ? Ama sonunda üzülmece, darılmaca yok! Sevdiğin insanlara onları sevdiğini sık sık hissettirir misin? Hemcinslerim beni kıskanır. Daha önce arkadaşının sevgilisinden hoşlandığın oldu mu ? Hahahah sorulur mu bu?


Son olarak sence o senin hakkında en çok neyi seviyor ? Bu testte sana sevgilinin seni en sevdiği halini söylüyoruz. Ona bir konuda taklit yaptığın oldu mu ? Olur mu öyle şey, verdiğim borcu nasıl unutayım? Karşındaki İnsanı Hangi . Kendinize en yakın gelen . Testi çöz ve neler konuşulduğunu hemen öğren!


Sevgilinle İlişki Uyumu, Seviyormu , gerçekten aşık mısın? Hayatınızda hiç aşık oldunuz mu veya lanet olası illetten hiç kurtulamıyorum mu diyorsunuz? Ona en son ne zaman seni seviyorum dediğinizi öğrenebilir miyiz? Göz göze geldiğiniz oldu mu olduysa böyle bir durumda o ne yapıyor?


Hayır hiç birşey söylemiyor bana offf of beni bir sevse başka birşey istemiyeceğim . Seni seviyorum ” der, ona bir öpücük gönderir, öyle verirdim son nefesimi. Kişilik Testleri için NeoTempo! Fotoğraf çekerim ve hemen paylaşırım. Sadece müziği dinlerim.


O kadar kolay değil, önce muhabbet etmeli . Orijinal Stüdyomuz kuruldu kurulalı Onedio Video hızla büyümeye devam ediyor. Bölüm - “Ben, Birini Seviyorum ! Beni Yanlış Anlama 5.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar