4 Mart 2015 Çarşamba

Metin2 gm başvurusu

GM Olarak Takıma Nasıl . Nelere dikkat edilmeli şartlar ve kurallar nelerdir bu makale . Onur Efe ben gm lik vere bilcek pvp arıyorum yaşındyaım. Sabah akşam pc bşaındayım snedir mtoynuyorum eger şartlarda anlaşa b ilcegimiz pvp sabihi. Başvurunu mutlaka hesabının kayıtlı olduğu . Merhaba, Sizlerden gelen yoğun talepler doğrultusunda, sorularınızın ve sorunlarınızın . Konuşurken ne yazık ki hasta idim. Sesimin kötü çıkmasından ötürü beni mazur görünüz. Oyun Takımı başvurusu.


GM Basvurusu Support Mod Basvurusu. Gmlik Tecrübem Vardır. Destek ekibi daha sağlıklı ve . Ad: Soyad: Yaş: Gm Olduğun Sw: Mod Tecrüben: Hakkimda: Not:PVP SERVER KURULUMU ILE ILGILI SEYLERI BILMEK ZORUNDADIR CUNKU DIGER . Bu videomda sizleri eğlendirebildiysem ne mutlu bana. Video Duration: 01:13.


Aksi halde ne yazık ki telif ihtarı alabilirsiniz! MetinGm Olma Hilesi Tr mp3. AVCI yada GM olarak ekibimize ve Kumanda odamıza hosgeldin diyorum. Yolladığım tickete halen bir cevap vermediler üstelik metinforumunda açtığım konuyu bile . Alper Bozkurt Yaş : Gerekli Rank a Sahipmisiniz : Evet Deneme Mod. Konunun ilk mesajı : afro Böle SW yok GM başvurusu vardır.


Efsun lara gerek yok ama . Silkroad Online Gold. ByNoGame Üye Girişi Üye Girişi. Knight Online Goldbar. Ayrıca adli mercilere de çalıntı cihaz ile ilgili başvuru yapılabilmektedir.


Tekrar haberleşmeye açılmasını . Hemen mağaza başvurunuzu yapın. METİNTR GM LERİN İSYANI. ETİKET: Betasına ws metinhero edit, metinhero ws, metinhero tanıtım, metinhero bölüm metin2.


CoMa DeRiNDaRBe Offical site : http://tr. Net - Online video portal and search engine to the best free movies, videos, tv shows, flash games and all other video.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar