17 Kasım 2020 Salı

Yörünge psikolojik danışmanlık

AM - from İstanbul, . Cansu Bekmez adlı kişinin profilinde iş ilanı bulunuyor. MEB onaylı Aile Danışmanlığı Programını tamamlamıştır. Kurumumuzda farklı gelişim özellikleri gösteren çocuklarla tam zamanlı. Noema Bilimsel Araştırmalar ve Danışmanlık.


Yörünge psikolojik danışmanlık

Bersay Iletisim Danışmanlık. Psikoterapist Feyzullah. YÖRÜNGE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK İSTANBUL ŞUBESİ, SALİH OMURTAK SK. KADIKÖY KADIKÖY İSTANBUL. Model okullar, fiziki durumları, yönetim ve öğretmenler kurulu çalışmaları, öğretim ve eğitim etkinlikleri, öğretmen yeterlilikleri, rehberlik ve psikolojik danışmanlık.


Velilerimize Yönelik Sağlıklı Beslenme Semineri Düzenlendi. Kemal Atatürk Anadolu Lisesi öğrenci ve velilerine sağlıklı beslenmenin . Ziyarette Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Kaynar, Meclis Başkanı A. Baki Uysal, Yönetim Kurulu üyeleri, Akademik Danışman Muhammet .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar