31 Temmuz 2018 Salı

Aşkın vücut dili

Hayatımızın en ağır yükleri. Konuşsak boşluklar dolacak! Bugün her zamankinden daha. Bir rüzgâr eser ağır ağır. Bizimle Başlamadı Bu Kavga.

Hanefîlerin müzik hakkındaki sert, ağır ve şiddetli görüşleri, tasavvufi. Resûlullah ve ashabı hakkı için besteli olarak okuyacağım bir şiiri dinle. En güzel, kısa ve uzun Anneler Günü kıtalık şiirleri yoğun ilgi görüyor.


Bu özel güne daha da. Aklının dediğini yapamazsın, duygun ağır basar, duygu galebe çalar. Bir kez olsun dinle beni İzin ver bir kez olsun içimden geldiği gibi konuşayım.


Ilk basta hersey yapmacik gelir umursamazsin sonra biraz ilgi duymaya baslarsin bi anda nerden.

Lütfen Abone olarak beğenerek ve paylaşarak destek verin. Yüreği sevgi dolu tüm dostlara selam olsun. Kahramanlık Beklıyor Aklım bozgun yemiş yuregimden. Aglıyor kulagımdaki seslier yuregimin tozlu kaldirim. Yazı Söz Paylaşım Sitesi, Seni Seviyorum Ağır Cümledir, Şiir ,video,yazı, hikaye,duygusal sözler oku,yaz,paylaş.


Duygularını duygusal insanlarla paylaş! Meydan savaşlarında korkular, aşkı ağır yaralamasaydı eğer. Ayrılık şiirleri antoloji. Vatan haini , Allahsız Dinsiz siyonist.


Kalırsan sel basar yataklarımı. Gidersen uçurum çiçekleri acar kalbimde. Taş düştüğü yerde ağır. Seni düşünmek dünyanın en güzel şarkısını dinlemek gibi, ümit. Soludum, üfledim, yaprak pırpırlandı Ağustos dindi.


Ağır başlı, tatlı dilli, Meleklerin eşi sanki. Sensin, benim güzel annem.

Ahmet Haşim, Şiir , bir hikâye değil, sessiz bir şarkıdır diye tanımlar. Sevgiliyi Özel Hissetirecek Kült Şiir. Eğer aşk şiirleri ile ilgili daha fazla yazımızı okumak isterseniz,. Umut cep telefonuna indirip dinleme Yaşamak Ağır Geliyor Sercan Umut MpListesi.


Dinle de gönlümü alıver gitsin! Sevdiyseniz paylaşın . Halk Şiiri , Halk edebiyatı şiir geleneğinin Halk Şiirinin Özellikleri Türleri hakkında bilgi. Dinî -tasavvufî halk şiiri. Heryerimde vucudumun agir yanik sizilari. Orhan Veli Kanık, Hayyam, Seçme Şiirler.


Bir geldi mi ağır ölüm uykusu… Biter bu . Nazım Hikmet, vefatının 54. Ne aradığımı biliyorum, ne bulduğumu Bilmem neresinde yanıldım ben bu hayatın ? Meşrutiyet döneminin ağır bir hicvi olan “Hân-ı Yağmâ” ile “Târîh-i Kadîm” bu . Hava kurşun gibi ağır … Ben diyorum ki ona: — Kül olayım. Kerem gibi yana yana.


Asaf Şiirleri ile sayfalarca yazılacak duyguları bir dörtlüğe sığdıran usta bir kalemdi. Ağır ağır , yollara inen karanlığa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar