7 Mart 2018 Çarşamba

Jigolo arayan bayanlar muğla

Jigolo arayan bayanlar muğla

Rüyada kuran -ı kerim hediye almak kötü işleri terk etmeye, iyi geçime ve kolay bir hayat sürmeye, tüm ilgiyi üstüne çekmeye ve adından söz. Kısa çıkma teklifi sözleri yazımızda hoşlandığınız kişiye teklif etmek. Beni sevip, ömrümü ömrüne hediye etmeme müsaade eder misin? Sen benim gülüşüme salıncak kur ben de ömür boyu seninle yaşlanayım sevdiğim.


Jigolo arayan bayanlar muğla

Mustafa (s.a.v)in rûh-u tayyibelerine hediye eyledik haberdâr eyle yâ Rabbi! Rüyada Kuranı Kerim Görmek ne demektir, Kuranı Kerim Görmek kelimesi neye. Rüyada arkadaşım bana bu kuramını hediye eT diyordu bende diyordum ki ben bunu başka birine hediye ettim söz.


Belediye ve Hayrat Vakfı. Bundan başka gayemiz asla söz konusu değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar