19 Ocak 2018 Cuma

Balayı otelleri karadeniz

Sevgim sen tutkum sen aşkım sen. Sefer Kurt adlı şaire ait. Dünyam sen canım sen.


Güzel gözlüm, melek yüzlüm, tatlı dillim, nazlı yarim, canımın içi, en sevdiğim, biriciğim, SEN var ya SEN, en çok. Canım arkadaşım, umudun sevgi, sevgin sonsuz, sabahın hayırlı, günün aydın olsun.

Günaydın kır çiçeğim …. Yemesen de yanımda otur, Bırak çayımı ben koyarım, Sen bitanem karşımda otur. Senin keyfin yerinde olsun da aşkım. Güzelliğin gibi gününde aydın olsun günaydın aşkım sana, günaydın sadece.


Her defa aradı ama bulamadı. TEK SEVGİLİM BİRTANECİK AŞKIM BEBEĞİM İÇİN. BU ŞARKI BENDEN SANA AŞKIM İYİ Kİ VARSIN BENİM.

SEVGILI OLURSAK: once canım ve bebegimle ıdare edecem son aşkımı. Görüş hala geçerli mi? Papatyam çiçeğim de var. Al işte bak tertemiz, abartısız, niyeti belli eden ne güzel bir kelam. KiM ,bebeğim, bebişim, karıcığım.


Türkçe: aşkım canım sevgilim birtanem çiçeğim benim › İngilizce: my love , my darling sweetheart flowers. Aşkımın gülü derim :) . Sevim Sanbur Doğan adlı şairimizin Sensin Bitanem Herşeyim Sensin başlıklı şiiri Edebiyatla. Gönül bahçemde açan çiçeğim sensin, Karanlık gecelerin.


Bitanem huzurum aklına gelebilecek bütün güzelikler herşeyimsin. Gündem İyi geceler mesajları! Canım yanında olmak istiyor canımın bana ihtiyacı vardır diye.


Arım balım peteğim, gülüm dalı çiçeğim , güzel aşkım iyi geceler. Read Canım da Cansın Birtanem from the story Gizli Sevdalim by arifemrecicek(aşk seninle güzel gülüm) with. Hayatta iyiki dediğim en güzel şeysin sen .

Verdiğin Huzurla Uyanacağım Seni çok Seviyorum Canım Benim iyi Geceler . Askim seni çok özledim birtanem çiçegim. Belalim yaban cicegim Belalim askim gercegim Belalim tek sev dicegim. Hey canim seni seviyorum Birtanem canim seni seviyorum . Bu mesaj çeşitleri genelde aşkım , bitanem , sevgilim gibi aşk . Günαydın bαhαr kokulum kır çiçeğim nefesim gözüm… her şeyim günαydın günαydın….


Tinamm Seni çok Seviyorum Bitanem Canım Benim Ücretsiz Mpİndir. Tinoşum Seni çok Seviyorum Sen Sadece Benimsin Tinam çiçeğim Böcegim Kuzum Ya Yerim Seni mp3. Fantasie, wobei Worte wie tatlim meine Süße oder Bitanem meine Einzige, eher Standard sind. Keşke diyemeyeceğim kadar uzağım artık. Başını göğsüme koyduğunda nefesim dolaşsın isterdim yüzünde.


IYI KI VARSIN ASKIM. SEN BENIM EKMEGIM SEN BENİM SUYUMSUN SEN BAHARI GUL DİYE KOKLADIGIM CICEGIM CANIM HASRETIMSIN BITANEM. Express your love in Turkish. Meğer benim canım aşkım uyanmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar