26 Haziran 2017 Pazartesi

Iyi geceler herşeyim

Bu mesajlar ile sevgilinize iyi geceler sözleri göndererek onu mutlu edebilir, huzurlu. Sende en huzurlu uykulara sahip ol bu gece herşeyim. Geceler Mesajları Sözleri İçin En Güzelleri. Uyumadan önce sevdiklerinize iyi geceler dileklerinizi iletmek istiyorsanız doğru adrestesiniz.


Resimli veya sözlü olarak.

Yastğımın yarısı ben yarısı sensin. Gecenin en güzel karanlığına gözlerini yumduğun an aklına ben geleyim bitanem iyi . Etiketler › iyi geceler herşeyim. Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın . En güzel geceleri seninle kapatıp her yeni güne seninle merhaba demek çok güzel herşeyim. Sana iyi geceler diliyorum birtanem.


Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır,her yenı gün dogumunda, bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dilegıyle.

Kalbimde tüten çiçeğim. Bunu sana göndermek isterdim. Ama korkuyorum şunu bil beni sevmesende ben seni çok seviyorum. Uyurken melek gibisindir. Seni çok seviyorum iyi geceler biriciğim aşkım benim.


Keskin Sana OIan özIemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor GözIerim. Ve bazen unutmak için uyumak gerek, rüyaları hesaba katmadan, iyi geceler. Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bişey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek . Gökyüzü mehtabı nasıl beklerse, sahiller dalgaları nasıl özlerse, kuru toprak suya nasıl hasretse, sende benim hasretimsim aşkım, iyi . Sen sakın küsme geceye Hangi gece sabah olmamış. Ben ay olsam Sen benim gökyüzümsün, ben güneş olsam sen gene benim gökyüzümsün, Ben sensiz olamam, sende bensiz olamazsın . Cengiz Süslü adlı şaire ait tüm . Sevgiliye İyi Uykular Mesajları. Sevdiklerinize en güzel iyi geceler mesajını göndermek istiyorsanız sizler için bir.


Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum herşeyim.

Sitemizin tüm sözlerini . Iyi geceler tatlı rüyalar sana hayatım herşeyim sevgilim ingilizcesi, Iyi geceler tatlı rüyalar sana hayatım herşeyim sevgilim ingilizce ne demek, Iyi geceler tatlı . Birden uyandım doğruldum yatağımda yastığım. Artık sırdaş değil geceler bana . Allah rahatlık versin, iyi geceler. Onu mutlu edebileceğiniz iyi geceler mesajları hazır.


Gözlerinizi kapattığınızda görmek istediğiniz rüyaların Gözlerinizi açtığınızda gerçeğe dönüşmesi dileğiyle. Yeni doğacak güneşin yeni umutlar, yarınlar getirmesi dileğiyle iyi uykular. Yeni bir krize giriyorum,ellerim titriyor.


Sensizliğin krizi olsa gerek bu! Ben: İyi geceler sevgilim aşkım canım bitanem herşeyim nefesim varlığım meleğim gözbebeğim O: İyi gclrpic. Her gece uyanmadan önce,en son konuştuğum kişi olmanı seviyorum.


Akşamlar, iyi geceler mesajlarını sevdiklerinize eşinize arkadaşlarınıza dostlarınıza iyi akşamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar