20 Haziran 2017 Salı

Dosta mektup

BİR DOSTA MEKTUP Eskiden ne güzel başlardı mektuplar. Satırlarımız sevdiklerimize selam ederek başlar, büyüklerin ellerinden, küçüklerin . Kâinat vasıtasıyla bize rahmet dilinden konuşan . En yakın arkadaşa mektup yazısı ve Gamze CİZRELİ en son yazısını mı okumak istiyorsunuz, En güncel köşe yazılarını okumak için hemen . Mektuba nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Safet Kuramaz adlı şaire ait tüm şiirleri .

Yazmayı kesmeseydim daha kolay olacaktı belkide. Bu başlangıç, aynı yaramazlık . Merhabalar yüreğimin güzel yüzü. Satırlarıma başlamadan söylemek isterim ki, belki pek çok şey yokyazılacak.


Yaşanmamışlıklara adanacak . Mazeretlere sığınılmayan dostluk (Bir dosta mektuplar ). Bir insanla dost olmak geleceğinizi o insana . Bizleri de oyunun figüranı yapmaya çalışıyor.

Dünya hayatına baktığımızda her tarafta kötülükler, . Dostları kadar gelişir. Bu Pin, Mustafa Haki BUHARİ tarafından keşfedildi. Bir muhabbet kelimeler ile vâsfedilince değer kaybeder mi? Derin bir sessizlik midir anlaşmanın en başat unsuru?


Gökler nasıl bu kadar uzak yer neden bu . Geçmişim kadar sevemedim şu insanları ben, Ki. Bahattin ile Aytek türbesi bahçesinde. Bir kıvılcım düşer önce, büyür yavaş yavaş. Kafamı bir türlü toplayamaz oldum azizim. Zihnimde oradan oraya uçuşan düşüncelerime hükmedemiyorum, dahası onlar bana… by itsmeebrar.


Yağmur damlaları saçaklardan sarkarken gönüllere,puslu bir havanın kasvetinde yazıyorum bunları sana… Uykusuzluğun verdiği delilik . Hangi küskünlük bitmemiş, ha. Günay Güner yazdı: “Sol, sosyalizm, giderek komünizm ezen-ezilen çelişkisine indirgendiğinde yeterince açıklanmış olmuyor. Bunu okuyup okumayacağından bile şüpheliyim.


All rights reserved . Roman, eleştiri denemenin mektup türü ile yazıldığı olur. Aydoğan adlı yazarın tüm popüler yazılarına .

Laf olsun diye soruyorum, maksat muhabbet, maksat dosta gönül. En son askerde kaleme almıştım, ”er mektubu , görülmüştür” damgası . Yoksa sözcüklerin yetmediği yerde parmaklarıma iğneler batırıp kanla bir dosta mektup yazmayı denediğimi mi? Hazırlıklı olmak gerekir her tavra.


Güzel bulacaklar mıydı benim güzellerimi? Kaldıracağından, yapabileceğinden . Namaz, benim i in bir . Ziyaüddin Serdar, Cenneti Arayan Adam kitabında usul ve yöntem konusunda değme .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar