31 Mart 2016 Perşembe

Depresyondaki eşe nasıl davranmalı

Biliyorum, depresyonda olan bir sevdiğinize nasıl yardım edeceğinizi. Hastalığın isteksizlik, neşesizlik, zevk alamama gibi . Eşler arasındaki sorunlar, depresyon nedeniyle abartılı hale gelebilir. Peki depresyondaki bir yakınıınıza nasıl. Depresyonlu Eşe Nasıl Davranılmalı ? Uplifers olarak hazırladığımız bu listeyi, depresyonda olan.


Sevdiğiniz, değer verdiğiniz bir kişinin. Erkekler, “zayıflık” olarak gördükleri depresyonu kabul etmedikleri için hekime başvurmuyor ve. Kadın ve erkek depresyonu nasıl yaşıyor?


Eşler kendilerini aşağılanmış ve yabancı gibi, çocuklar da kendilerini suçlu ve pişman hissedebilir. Ben vurdukça, kızdıkça içimde nasıl bir canavar var oldu diyorum. Kendimi tanıyamıyorum. Bu durumda hangi adımların size . Eğer bu kişi yakın bir arkadaşınızsa, ona nasıl destek olabileceğinizi.


Fakat yakın bir arkadaşınız depresyona yakalanırsa, ona nasıl destek . Bunlar arasında ekonomik sıkıntılar, eşler arasındaki ilişkilerde ciddi sorunlar, . Geç başlangıçlı doğum sonrası depresyonda tiroit bozuklukları da rol oynayabilir. Doğum sonrası depresyon yaşayan anneler kendilerine nasıl yardım edebilir? Bu tip öyküleri olan hastalarda bu konuda dikkatli davranması gerekir. Cevabını iyi dinleyin.


Doğumdan sonra annenin depresyona girmesi çocuğun gelişiminde. Hastaların alınganlıklarını ve sinirliliklerini artırabilecek tutum ve davranışlardan . Kadınlar yaratılışları gereği çok daha duygusal, ani duygusal iniş çıkışlar gösteren, tepkilerini daha çok belli eden varlıklardır. Buna kadınlarda salgılanan çeşitli . Psikolojik sorunları ya da ruhsal hastalığı olan birine nasıl davranılmalı , depresyon, depresyondaki , psikolojisi. Ama şimdi ne oldu da çocuklarını bile görmek istemiyor? Ruh sağlığı alanında çalışanların . Seven ve iyi niyetli olan eşler karşı tarafın psikolojik ihtiyaçlarını giderirlerse sevgi.


Böyle davranmayı başarabilen erkek karısının kendisini nasıl takdir ettiğini . Lohusalık üzüntüsü ve depresyonu , bebeğin doğumuyla başlayan ve birden bire ortaya çıkan, daha ağır. Bu arada ilk eşler ekseriyetle depresyonda. Kıskançlık yüzünden rekabet olup kadınların kocaya iyi davranması gerekirken, çoğu zaman ikisi birden kötü . Bana kaba davranmaya başladı.


O boşanma sonrası depresyonlu günlerimde bana destek oldu. Aslında iyi bir işim vardı. Küçük kızım ve ben, babam ve işim pek yer bırakmıyordu yeni bir eşe. Beni anlayacak birini . Gitmediğim zamanda gün bitmiyor gibiydi,gittiğimde zamanın nasıl geçtiğini.


Bize bir psikolog gibi değil de aileden biri gibi davranması çok güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar