30 Eylül 2015 Çarşamba

Vodafone 7000 mesaj gönderemiyorum

Telefonunda attığınız mesaj . Vodafone hakkında şikayet yazmak için tıklayın! Mesaj Gönderemiyorum ! Unsubscribe from Ömer. Bana mesaj geliyor arama yapabiliyorum internete girebiliyorum fakat. S yazıp şifre almaya çalışıyorum mesaj gitmiyor . Bu engeli nasıl kaldırırım? Nasıl bir sorun tam olarak anlatabilir misin.


Vodafone 7000 mesaj gönderemiyorum

Bu sorunu nasıl așabilirim? Samsung S Syada Notegibi android 5. Ben de süreklı çıkmasın . Bu uyarıya seçimi hatırla iptal dediğinizde, uyarı bir daha karşımıza çıkmıyor ve haneli numaralara bir daha mesaj gönderemiyorsunuz. General Mobile Discovery haneli servis numaralrına mesaj gönderme yöntemi. SMS gönderemiyoruz Burada ikinci çözüm.


Kesin çözüm sunulmuştur. Rakamlı Numaralara SMS . Tek bir numaraya mesaj gönderemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar