15 Haziran 2015 Pazartesi

Sevgilim bana güveniyor mu test

Sevgilim bana güveniyor mu test

Haydi hemen başlayalım o zaman, seninle birlikte iken hayaller kuruyor ve bunları seninle paylaşıyor mu ? Bazı sabahlar bana kahvaltı hazırlardı. Birlikte yapmaktan en çok hoşlandığınız şey ne ola ki sizin? Hahahah sorulur mu bu? Sonradan Ah yıllarım gitti, vah beni oyaladı, ay ne biçim insanmış tüh tüh tüh demek istemiyorsanız, ki herhalde istemezsiniz, testimize bir göz atın.


Sevgilim bana güveniyor mu test

Günün sonunda gününüzün nasıl geçtiğini soruyor mu ? Sevgilimizi en mutlu edeceğimiz gün geldi çattı. Aramızda güven bağı kuvvetli olduğu için kıskançlık yapmaz. Sadece bana anlatır her şeyini. Bir bütün hissetmek, sırtını yaslayabileceği birinin olduğunu bilmek, çoğu kişiye güven verir.


Partnerini delice bir sevdayla seviyorsun. Peki o seni senin sevdiğin kadar seviyor mu ? Ya da sen mi öyle hissediyorsun? O beni seviyor mu test ile cevap bulunabilecek bir soru…. Hiç durmadan gözlerimin içine bakıyor, sanki bana bir şey anlatmaya çalışıyor. Testi çöz, gerçeği öğren!


Gözü benden başkasını. Bana olan İlgisi Çok aşırı. Sevgilin ruh ikizin mi, yoksa sadece küçük bir maceran mı? Size söylediği sözler gerçekçi geliyor mu.


Ona Sonsuza dek güveniyorum. Bilmek istiyorsanız bu testi hemen çözün! Tamamen şeffaf ve size fazlasıyla güveniyor. Orkun, bana ne aldın? Ama sevgilin o gün arkadaşlarıyla derbiye çökecek.


Komediden Dramaya Her Rolün Hakkın Dibine Kadar Veren Ozan Güven Kimdir? Bu bölümde evlilik ve arkadaşlık gibi ilişkiler üzerine testler bulunmaktadır. Eski sevgilin için hala içinde bir şeyler kıpırdanıyor mu ? Hislerin karşılıklı mı , keşfet . Ey kendini beğenen, kibirli nasihatçi, bana iddiandan vazgeç, tövbe et, diyorsun.


Bu durum annenin güven ilişkisi kuramamasından kaynaklanıyor. O kadar ki annesinin öz mü üvey olmadığını anlamak için DNA testi yaptıranlar vardır. Duygusal olarak size güveniyor mu ? Kimseye minnetsiz yaşamak yeter bana ;. Ya bir Şah kafasıdır,.


Sevgilim bana güveniyor mu test

Neyse hep odur benim sevgim ve sevgilim. En büyük düşmanıymış en çok güvendiği. Sizi hala eskisi gibi seviyor mu , test edin.


Birazdan test sonuçları çıkacak ve doktorun yanına gidecektim. Heyecanlı günler yakınlaşıyor, Mert‟le yalnız. Canım sevgilim ,anlayışla karşılıyor bu durumu, ayrıca yardımcı olabileceğini de dile getiriyor. Sen şık giyin deyince, gerçi çok mu şık olmuş. Eğer içinizden gelen o çok iyi tanıdığınız ses “Evet, bu bana eş.


Sevgilim bana güveniyor mu test

Beklentileriniz çok mu yüksek?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar