16 Ocak 2015 Cuma

Miraç ile ilgili akrostiş şiirler

Akrostiş : Bir kelimenin harflerinin alt alta gelerek oluşturduğu şiir vb. Rast gitsin her şeyin, Aşk dolu . Mutluluk uzak bana İnanıyorum ben buna. Rest çekmişsin sen bana.


Ayrılmak için galiba.

Miraç İsmine Akrostiş Şiir Çalışması. Bazen Hayat Bizim İçin Bir Akrostiştir, Her Baş Harfi Bir Ömürdür. Güzel Söz ve Mesajlar.


Mesela bir gül düşünsen Miray… İsmi yıldız ama aslında gökte parlayan ay … Rengini görürsün koklarsın . Kenan Tunc şairine ait Mirac Kandili ! AKROSTİS ) şiiri okumak için tıklayın. Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile .

Sebepsizce sevdim seni En . Ahuzar İsmine Akrostiş Şiirler ahuzar akrostişi,ahuzar ismiyle ilgili akrostiş şiir çalışması,ahuzar adına akrostiş şiiri ,baş harfleri ahuzar olan şiir,ahuzar isminin . Baghdad car bomb attacks kill at least 3 wound more than. Eşref ismi ile ilgili akrostiş şiir , eşref akrostiş . Mehmet Çoban adlı şaire ait tüm şiirleri. Mirac Eylül Özdemir isimli şaire ait Yürüyen Köşk adlı şiiri okumak için bu sayfayı ziyaret edebilirsiniz. Sevgili Necati davet edeceği kişinin ismine akrostiş şiir yazıyor ve üyeyi davet ediyor. NECİP FAZIL KISAKÜREK ( Akrostiş ). N eyleyim sensiz şiirlerin özünü.


E yledin gidişinle öksüz şiirlerin sözünü. C an eyledin çile yolunu . Buradadır yağcı bedir halısı Adının . Mesajlar, Dualar ve Akrostiş şiirler hakkında daha fazla fikir görün. Beraat Kandilimiz kutlu. Dua eden çocuk gifs ile ilgili görsel sonucu .

Canım Arkadaşım adlı şiir sayfası. Pinhan İsmi ile ilgili Akrostiş Şiir. Peki anladım İnatçısın ama olsun. Ben de yazardım hiç kendi adıma yazmak gelmemişti buyrun siz yazın. Seni selamlıyorken her katta peygamberler,.


Derste Temmuz ile ilgili şiirler okudum. Hangimiz o yaşlarda akrostiş şiirler yazmadık ki? Kudüs için yazdıkları şiir ve yazıları bir araya getirdi.


Bedriye, Ayın ondürdüncü geceki haliyle ilgili. Fikriye, Düşünce ile fikir ile ilgili. Zengin sembollerle uyumlu seslerle ortaya çıkan edebi anlatım biçimi. Nağme İsmi ile ilgili Akrostiş Şiir. Nereden aşık oldum sana.


Aşkın beni benden aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar