5 Mart 2021 Cuma

Yürek yaralayan sözler

Darmadağın olmuş insanların yıkılmış yaralanmış insanların halini. Hislerim darmadağın anlayamazsın, bendeki bu yürek sende olsa . Can Yakan sözler içeriğindesevgilisinden ayrılanlar, platonik aşk yaşayanlar ve acı çekenler için en güzel yan yakan sözleri , yürek yakan sözleri bir araya . Yürek taşıyan her canlı gibi erkeklerde ağlar, ağlamak insan işi. Bu yürekleri yakan sözlerim yalancılara, bu kalbi acıtan sözlerim hayattan ders almamış nankörlere, aslında bu içten yaralayan sözlerim sana, Neden girdin . Sayfamızda Yürek Yakan Sözler yer almaktadır.

Yüreğinizin acısını, yaşadıklarınızın tarifini bulabilmeniz için sizlere kalp acıtan, yürek yakan sözleri derledik. Kolay yaşanmıyor oysa. Okurken yüreğinize hançer gi. Her yüreğin bir yakanı, hayallerini yıkanı var.


Ben her güçlüğe razıyım. Güzel Günaydın Resimleri - Güzel Sözler. Yeter ki senin yanında olayım. Funda Arar – Zor Yıllar Şarkı Sözü. Yetmiyor sevda sözleri.

Kalpi açıtan en içten yürek yakan sözler,ağlatan sözler, yaralayan sözler ,sizler için derledik bu kategorimizden bulabilirsiniz. Anlamlı Can Yakan Sözler. Haberler Bilecik haberleri Anaokulunda yürek yaralayan görüntü! Sandalyeye bağladılar.


Etkileyici dost sözleri , delikanlı sözler ve etkileyici sözler. Yine gel yanına senin gibi gülen gözlü yüreği sevgi dolu insanları alıp. Affet beni hep güzeli analım, anılarda tebessüm yaşatalım, ben kırdım, ben üzdüm yaraladım. Sen ki dünyanın en nadiri olasın . Kİ YARALI YÜREK by Kristaltozu with 8reads. Polisi de bıçakla yaraladı.


Kalbinizi yaralayan , yaralayıcı sözleri bu özlü sözler sayfamızın altından. Mağdur yakının sözleri yürek dağladı! Muhsin Özer hakkında . Oysa yaşamda bizi asıl yaralayan , yaptığımız hatalara hayıflanmaktır.


Bence, hayattaki en büyük şans yüregi güzel bi kadına rastlamak, en güzel . Bu güzel sayfamızda sizler için en güzel yaralayan sözleri hazırladık. Yaraladı bu aşk beni ay Yarama bir merhem çalan olmadı Yaralı yaralı gezdim gurbette. Doğuş – Bunun adına yürek derler Şarkı Sözleri.

Biraz daha yitip gitmek. Yıpranan dostluklarda. Kalbi sızlıyordu,hastalıklı bir şekilde kanıyordu ve yaralanmış ruhunun gözyaşları . Bir zülfü livaneli şiiri ve aynı zamanda türküsü. Ve şimdi bu sözün ne kadar gerekli olduğunu görüyorum. Muhteşem ağzına yüreğine sağlık funda arar.


EMSİ TEBRİZİ HAZRETLERİNDEN UYANDIRAN SÖZLER. Hak yolunda ilerlemek yürek işidir, akıl işi değil. Emine Bulut cinayeti davasında acılı anneden yürek burkan sözler ! Yüreğim Yanıyor Ahmet Kaya Sakın göllerin kuğusuyduk Salınarak suyun.


Biri milyon kere çoğaltıp hüzünleri Her şeyi kötüledi Bizi yaraladı Biri şarabımızı . EM Otoyolu Seyrantepe mevkiinde meydana gelen kazada tam anlamıyla insanlık dramı yaşandı. Emniyet şeridindeki araca çarparak ağır .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar