19 Şubat 2016 Cuma

Etimesgut halk eğitim merkezi usta öğretici alımı

EĞİTİM ÖĞRETİM YILI USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURU DUYURUSU. Kurs Günleri Kursiyer Talepleri , Usta Öğretici Uygunluğu İle Uygun Sınıf. Ve Yıllara Göre Değişen Sayıda Usta Öğretici İle Haftanın Yedi . Halk Eğitim Merkezleri Usta Öğretici Ücretli Uzman Öğretici Şartları. Duyurular - Etimesgut İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü - Meb etimesgut. Eksik: usta ‎ öğretici 6u.


Vezirköprü halk eğitim merkezi - Alpha Mason 6u. EKİM AYINDA USTA ÖĞRETİCİ ORYANTASYON KURSU BAŞVURULARI ALINACAKTIR. Yardım ve Kalkındırma.


Millî Eğitim Bakanlığı Kurumlarında Sözleşmeli veya Ek Ders Görevi Jle. Görevlendirilecek Uzman ve Usta Öğreticiler Hakkında Yönetmelik. Kavak ilçesinde, öğretmen ve usta öğretici oryantasyon kursu açıldı.


SERDİVAN KAYMAKAMLIĞI SERDİVAN HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ. Yönetici :Kurumda Çalışan Personel Sayısı Öğretmen :Hizmetli :Usta Öğretici :64. Kurumun maddi yapısının hizmet alımı için yeterli olması.


ETİMESGUT KAYMAKAMLIĞI Etimesgut Şehit Salih Helvacı Mesleki ve Teknik . BURSA İznik Halk eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından yılsonu. Keçiören, Kahramankazan, Pursaklar, Etimesgut , Çubuk, Kalecik,. Bu nedenle usta öğretici alımları ile ilgili hiç bir detaya yer verilmediği görülüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar